• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya Daytona 116520LN med keramisk bezel

Så vad har du fattat det som att det handlar om då, om man får fråga :)
Inbokade besök så dyker de nya upp med det redan inplanerade leveransen/butiksbesöket. Har nymans exempelvis ett besök inbokat den 12e maj och rob den 14e maj och leverantören (hjärnsläpp, hittar inte rätt ord) får klockan den 13 maj så får rob sina klockor den 14e medans den andra alltså nymans får vänta till nästa inplanerade besök. Sen så kan även oplanerade besök hända vid vissa släpp men inte så vanligt.

Kan vara helt ute å cykla men det är så jag uppfattat det som iaf.

Inbokade besök så dyker de nya upp med det redan inplanerade leveransen/butiksbesöket. Har nymans exempelvis ett besök inbokat den 12e maj och rob den 14e maj och leverantören (hjärnsläpp, hittar inte rätt ord) får klockan den 13 maj så får rob sina klockor den 14e medans den andra alltså nymans får vänta till nästa inplanerade besök. Sen så kan även oplanerade besök hända vid vissa släpp men inte så vanligt.

Låter väldigt lattjo

Tack för svar - låter knepigt, men vem vet :)

Har jag missat ngt eller blev det ingenting?
Jag vet inte om jag missuppfattat?

image.png

Jag skulle nog ha svårt att sälja den. Har ju trånat efter den så länge... Men samtidigt. Bra avkastning :)
Säljer man den så lär det dröja år innan man får tag i en igen.

Tillbaka
Topp