Det är frågan, vet ej men känns mer som slumpen. Varför skulle US få de första och väldigt få handlare på olika ställen? Känns inte logisktOm inte logik, vad styr då utskicksordning tro? Det kan väl inte vara slumpen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är frågan, vet ej men känns mer som slumpen. Varför skulle US få de första och väldigt få handlare på olika ställen? Känns inte logisktOm inte logik, vad styr då utskicksordning tro? Det kan väl inte vara slumpen?
Rolex vägar äro outgrundliga..Det är frågan, vet ej men känns mer som slumpen. Varför skulle US få de första och väldigt få handlare på olika ställen? Känns inte logiskt
Det är inte helt å hållet slumpen, det handlar inte heller om vilken som är den största adn osv vad jag fattat det som.Om inte logik, vad styr då utskicksordning tro? Det kan väl inte vara slumpen?
Så vad har du fattat det som att det handlar om då, om man får frågaDet är inte helt å hållet slumpen, det handlar inte heller om vilken som är den största adn osv vad jag fattat det som.![]()
Inbokade besök så dyker de nya upp med det redan inplanerade leveransen/butiksbesöket. Har nymans exempelvis ett besök inbokat den 12e maj och rob den 14e maj och leverantören (hjärnsläpp, hittar inte rätt ord) får klockan den 13 maj så får rob sina klockor den 14e medans den andra alltså nymans får vänta till nästa inplanerade besök. Sen så kan även oplanerade besök hända vid vissa släpp men inte så vanligt.Så vad har du fattat det som att det handlar om då, om man får fråga![]()
Låter väldigt lattjoInbokade besök så dyker de nya upp med det redan inplanerade leveransen/butiksbesöket. Har nymans exempelvis ett besök inbokat den 12e maj och rob den 14e maj och leverantören (hjärnsläpp, hittar inte rätt ord) får klockan den 13 maj så får rob sina klockor den 14e medans den andra alltså nymans får vänta till nästa inplanerade besök. Sen så kan även oplanerade besök hända vid vissa släpp men inte så vanligt.
Kan vara helt ute å cykla men det är så jag uppfattat det som iaf.
Helt ute å cyklar med andra ord? Ingen erfarenhet av butiksjobb men det var så det lät ang svarta tudor black bayen att det var inplanerade besökLåter väldigt lattjo
Exakt! Suttit och tryckt uppdatera hela dagen...
Tack för svar - låter knepigt, men vem vetInbokade besök så dyker de nya upp med det redan inplanerade leveransen/butiksbesöket. Har nymans exempelvis ett besök inbokat den 12e maj och rob den 14e maj och leverantören (hjärnsläpp, hittar inte rätt ord) får klockan den 13 maj så får rob sina klockor den 14e medans den andra alltså nymans får vänta till nästa inplanerade besök. Sen så kan även oplanerade besök hända vid vissa släpp men inte så vanligt.
Kan vara helt ute å cykla men det är så jag uppfattat det som iaf.
Jag vet inte om jag missuppfattat?Har jag missat ngt eller blev det ingenting?
Perfekt om man kan köpa en lös tavla, då är man klar för sommar och vinter!Fler nya bilder från TRF
![]()
![]()
![]()
![]()
Den svarta växer!Fler nya bilder från TRF
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu såHar jag missat ngt eller blev det ingenting?
o där försvann suget o jag avbokar min kö plats direkt
+ dubbla set visarePerfekt om man kan köpa en lös tavla, då är man klar för sommar och vinter!
Sjukt att de spekulerar om att priserna kommer toppa runt 30k $o där försvann suget o jag avbokar min kö plats direkt
Fy fan va sugen man är nu...hoppas samtalet kommer snart![]()
Jag hade sålt! Det är ju bara att vänta nåt år så kommer de ner i pris......ingen vintage direkt som inte kommer gå att hitta framöver....Om någon erbjöd er att sälja er DaytonaC för 200k, skulle ni sälja den då?![]()
Aldrig den kommer ju vara värd 1 mille inom kortOm någon erbjöd er att sälja er DaytonaC för 200k, skulle ni sälja den då?![]()
Vi börjar med att få den förstJag skulle nog ha svårt att sälja den. Har ju trånat efter den så länge... Men samtidigt. Bra avkastning
Säljer man den så lär det dröja år innan man får tag i en igen.
Så synd att Rolex vägrar använda AR, så synd.Fler nya bilder från TRF
![]()
![]()
![]()
![]()
Så synd att Rolex vägrar använda AR, så synd.
En tanke kan vara att AR repas relativt "lätt" och att Rolex anser sig sälja klockor som ska tåla allt.Vad kan det bero på?
Kan man inte köra AR på bara insidan av glaset isf?En tanke kan vara att AR repas relativt "lätt" och att Rolex anser sig sälja klockor som ska tåla allt.
Kan man inte köra AR på bara insidan av glaset isf?
AR på insidan är väl tämligen svårt att repa?En tanke kan vara att AR repas relativt "lätt" och att Rolex anser sig sälja klockor som ska tåla allt.
Nej det är jättelätt. Givetvis menar jag på utsidan...AR på insidan är väl tämligen svårt att repa?![]()