Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ケースサイズ:縦48.0mm 横40.0mm 厚さ11.0mm ベルト幅20.0mm 腕回り最長19.0mmSatan vad jag vill ha denna!
Aw, 40mm är ju lite stort, hade varit bättre med 38mm. Med 48mm lug-lug så lär den iofs sitta bra ändå.ケースサイズ:縦48.0mm 横40.0mm 厚さ11.0mm ベルト幅20.0mm 腕回り最長19.0mm
Riktigt trevlig, och med ett vad det verkar bra pris på 48000 jpy
Haha, ja aldrig är man riiiktigt nöjd 38/9 46 + HAQ ta mina pengarAw, 40mm är ju lite stort, hade varit bättre med 38mm. Med 48mm lug-lug så lär den iofs sitta bra ändå.
Jepp, det hade varit grymt! Dessutom så ska man aldrig vara nöjd!Haha, ja aldrig är man riiiktigt nöjd 38/9 46 + HAQ ta mina pengar
Den på nato! Inväntar nya Alpinisterna i januari.Finns tydligen med grå tavla, utan faux patina och på läder också.
Det hade varit riktigt läckert! Det finns ju en hel del på den som påminner om Alpinisten, både visare och boettform. Har redan en SARB017 men kommer definitivt att kika på de nya ändå, hade velat ha en med ljus tavla.Den på nato! Inväntar nya Alpinisterna i januari.
Vad i helvete är det där?
LSD-läcka på designkontoret.
Kommer vit, grön svart Alpinist.Det hade varit riktigt läckert! Det finns ju en hel del på den som påminner om Alpinisten, både visare och boettform. Har redan en SARB017 men kommer definitivt att kika på de nya ändå, hade velat ha en med ljus tavla.
Duger gott åt mig med ovan, då behöver jag inte vara så rädd om den.Kommer vit, grön svart Alpinist.
Jag hade velat ha den ovan med 8L-verk och grym finish, då hade jag använt den. Tror inte den skulle få mycket handledstid i denna kombo även om den är cool.
Haha nu snackar vi
Coola ju.
Såg den och ha begäret ökade direkt!Satan vad jag vill ha denna!
De är flång nya.
pannacotta och giovanna va skit koola ju
Kommer de enbart att säljas via TICTAC tro? De skickar inte utanför Japan? Krångligt...Satan vad jag vill ha denna!
Varför så dyra?!Dessa har jag helt missat. Way out of my range men sjukt coolt med emaljerad tavla och Springdrive!
https://www.seikowatches.com/us-en/news/20190902-52229054338
Approximate recommended retail price in Europe:€4,650
Såhär står det i artikeln från Wornandwound:Kommer de enbart att säljas via TICTAC tro? De skickar inte utanför Japan? Krångligt...
Springdrive, emaljerad tavla och bra finish?Varför så dyra?!
De finns att köpa i Japan nu.Såhär står det i artikeln från Wornandwound:
"Expected Release: Available now at TiCTAC; September 21 from affiliated partners."
Har du tur så finns den att tillgå hos en affiliated partner som skickar till Europa.
Kul info, det hade jag ingen aning om. Så, när gör vi en KS-klocka med denna som bas då? 11mm är bra med ett sånt urverk och det gör sannolikt att den bärs ganska bra också.De finns att köpa i Japan nu.
Intressant att de tagit just denna boetten i och med att det är en som man officiellt kan göra specialbeställningar på. Man kan alltså göra typ en KS-modell med dessa som grund. Vanligtvis är denna typ av stora samarbeten grundade på vanligare modeller. Även häftigt att denna boett bara är 11mm tjock ”trots” 10ATM och automatiskt verk.
Jag med!!! Du kan börja då jag började med Mudmastern sist.Satan vad jag vill ha denna!
Nämn inte Mudmastern, har inte fått tillbaka den än och jag saknar den. Ska fundera om man vågar sig på Seikon, är rädd att jag kommer att tycka att den är för stor.Jag med!!! Du kan börja då jag började med Mudmastern sist.
Så jag får se lite wristshots.
Noll impulskontroll vissa dagar. Såg den här posten --> Tänkte i ca en minut på hur jag inte brukar gilla fejkpatinerad lume i verkligheten --> Kollade på bilderna igen --> Köpte klockan.Satan vad jag vill ha denna!
Satan vad jag vill ha denna!
Haha, för stor? Nejdå. Inte om du saknar din Mudmaster.Nämn inte Mudmastern, har inte fått tillbaka den än och jag saknar den. Ska fundera om man vågar sig på Seikon, är rädd att jag kommer att tycka att den är för stor.