• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Visarna ett stort plus. Att Marinemaster försvinner på tavlan var väntat och lite tråkigt men ingen dealbraker. Är index med lume applicerade nu? Svårt att avgöra på bilden dock. Edit.. Hoppas på safirglas också....
E39B85F9-BE29-4EF1-BCCD-70D33E8486AB.png

Vad säger ni om de nya tonfiskvisarna (minutvisaren).

B7C719D3-4741-4ED4-A1F7-49C51257EDDC_zpswqgk2atv.jpg

Här är de gamla.

Ser applicerat ut. Jag gillar den gamla tavlan med utskurningar mycket bättre.
Jag med. De nya visarna blir förstås bättre, men samtidigt blir tavlan såpass mycket sämre att det nästan blir till att leta upp en sbbn031 igen!

edit: om det inte är utskurna index med en liten applicerad ring runt..? Isf kan den vara grym ju! Får jaga bilder...

Vad kan en SJE081J1 (den med Urushi-lack) tänkas kosta tro? Har för mig att de visade upp en Grand Seiko med sådan tavla på GS eventet i globen förra året och den såg helt fantastisk ut.

Vad kan en SJE081J1 (den med Urushi-lack) tänkas kosta tro? Har för mig att de visade upp en Grand Seiko med sådan tavla på GS eventet i globen förra året och den såg helt fantastisk ut.
Urushi med guld 12a, så lär bli dyr. Har den dessutom 6L så lär det närma sig 30.

Tillbaka
Topp