Blå-grå enligt pressreleasen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår inte frågan. Enligt pressreleasen för LE-modellerna är grå-blå 60-års färgen.Ska det vara SPB149? Näe..
Förstår inte frågan. Enligt pressreleasen för LE-modellerna är grå-blå 60-års färgen.
(55års jubileum för ”diver’s”, om man ska vara petig)
Fast just på den bilden är det väl inte SPB149? Men tavlorna är kanske likasamma när det gäller färg?Förstår inte frågan. Enligt pressreleasen för LE-modellerna är grå-blå 60-års färgen.
(55års jubileum för ”diver’s”, om man ska vara petig)
Fasiken att de inte gjorde en lite tunnare bezel på SPB149 precis som det är på SLA037:an. Det hade varit snudd på perfektion.Butiksbilder på SPB149 och SLA037, lite bättre ljussättning än andra bilder:
(Stulna från https://forums.watchuseek.com/f21/s...b149j1-5141327-post51199911.html#post51199911 )
1: Nej, om inte 149 magiskt blivit hi-beat och fått ny vridring.Fast just på den bilden är det väl inte SPB149? Men tavlorna är kanske likasamma när det gäller färg?
Nice. Nu väntar jag bara på att det ska dyka upp nåt youtube klipp på SPB149.Butiksbilder på SPB149 och SLA037, lite bättre ljussättning än andra bilder:
(Stulna från https://forums.watchuseek.com/f21/s...b149j1-5141327-post51199911.html#post51199911 )
Det var ju det jag menade. Den som skrev frågade ju eller skrev ”Ska det vara SPB 149?” Svaret på det är ju då ”Nope” och kanske med förklaringen som du skrev till mig nu.1: Nej, om inte 149 magiskt blivit hi-beat och fått ny vridring.
2: Ja, enligt pressreleasen.
Nää, det är väl en av de tre nya? sbgw259?presage?
Nää, det är väl en av de tre nya? sbgw259?
Haha, ja, tavlan ser ju ut att vara sprayad med vanlig sprayflaska på bilden . Så egentligen var "Presage" lite taskigt att referera till då dom ju har fantastiska tavlor Annars låter det kul med titan på en sån boettjo, jag vet, men ser ju mer ut som en random presage i mitt tycke....
hade annars lite hopp på den... behöver nog kika på den närmare än en demo i sunkigt butiksljus
(OT - jag skall f*n ge mig in i klockbutiksbranschen och hjälpa dem med ljussättningen)
Haha, ja, tavlan ser ju ut att vara sprayad med vanlig sprayflaska på bilden . Så egentligen var "Presage" lite taskigt att referera till då dom ju har fantastiska tavlor Annars låter det kul med titan på en sån boett
Jaha, då fick man bekräftat att impulskontrollen är sådär. Bokade precis upp mig på en SPB149.
När något är så där snyggt så finns ingen impulskontroll som kan stå emot. Good choice!!!Jaha, då fick man bekräftat att impulskontrollen är sådär. Bokade precis upp mig på en SPB149.
Men ändå skoj att ha nått att se fram emot i juni ( om inte Coronaviruset ställer till det med produktionen hos Seiko då).
Trodde den skulle komma 20/3 men tydligen inte. Andra gången gillt då.Nu finns 2020 katalogen på hemsidan.
https://www.seikowatches.com/global-en/catalog
Ja samma här. Försökte verkligen stå emot. Men det gick fan inte. Träffade liksom perfekt...Jaha, då fick man bekräftat att impulskontrollen är sådär. Bokade precis upp mig på en SPB149.
Men ändå skoj att ha nått att se fram emot i juni ( om inte Coronaviruset ställer till det med produktionen hos Seiko då).
Jag försökte inte ens stå emot. Känns som en klocka man väntat på länge. Lagom billig också, för en gångs skull.Ja samma här. Försökte verkligen stå emot. Men det gick fan inte. Träffade liksom perfekt...
Det här blir bara bättre och bättre, såg ni Porco Rosso-versionerna?! God damn!
Hos ADs.Var förhandsbokar ni någonstans?
Chocolate eller waffle? Uncle Seiko är ju Uncle Seiko Men även strapboutiqe med WJean's modeller är braÄr oxo på listan:
Tills dess var köper jag tidsenligt willard gummi?
Thanx lutar åt wåffel kom på att jag inte vet luggarnas måttChocolate eller waffle? Uncle Seiko är ju Uncle Seiko Men även strapboutiqe med WJean's modeller är bra
Nej jag funderade med på det. Strapboutiqe verkar inte ha alla modeller i 20 eller 22. Ska även tillägga att både tid & ting (har jag hört) och cheapestnatostraps (har jag) modeller på våffla är mer än prisvärda faktiskt.Thanx lutar åt wåffel kom på att jag inte vet luggarnas mått