• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Är oxo på listan:
26B7C15A-73F0-4CC1-9802-2DFC777473D6.png

Tills dess var köper jag tidsenligt willard gummi?
Finns många olika listor kompis. ;)

Hallå!
Jag är ganska ny här och undrar lite hur det här med gruppköp funkar. Anmäler man intresse och sedan inväntar pris eller är det bindande direkt vid anmälan? Om jag fattade rätt så var det för tillfället stängt för nya anmälningar på det kommande gruppköpet? Men det kan alltså komma att öppnas upp igen?

Många frågor.... Tack på förhand!

Hallå!
Jag är ganska ny här och undrar lite hur det här med gruppköp funkar. Anmäler man intresse och sedan inväntar pris eller är det bindande direkt vid anmälan? Om jag fattade rätt så var det för tillfället stängt för nya anmälningar på det kommande gruppköpet? Men det kan alltså komma att öppnas upp igen?

Många frågor.... Tack på förhand!
Anmälan är bindande, om det inte är en intresselista på en modell som läckt och vi inte har pris än. Detta gruppköpet är stängt, kommer inte öppnas igen.

Anmälan är bindande, om det inte är en intresselista på en modell som läckt och vi inte har pris än. Detta gruppköpet är stängt, kommer inte öppnas igen.
Ok, tack då vet jag, får hugga snabbare i framtiden om det är något som ser intressant ut. Får väl hålla koll om någon av er som köper tröttnar :)

Tillbaka
Topp