Finns många olika listor kompis.Är oxo på listan:
![]()
Tills dess var köper jag tidsenligt willard gummi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns många olika listor kompis.Är oxo på listan:
![]()
Jupp, och jag är alltid på VIP listan hos mina vänner i ”Golfbollen” ;-)Finns många olika listor kompis.![]()
Jupp, och jag är alltid på VIP listan hos mina vänner i ”Golfbollen” ;-)
Är oxo på listan:
![]()
Skämt så sido mer en tolkningsfråga från min sida med VIP,, men maila sina fellow AD är en bra ide.![]()
Visste inte ens att det fanns en VIP-lista.
Känner mig exkluderad.
Har du, eller någon annan, hittat någon uppgift lug-måttet?Thanx lutar åt wåffel kom på att jag inte vet luggarnas mått![]()
Dessvärre inteHar du, eller någon annan, hittat någon uppgift lug-måttet?
Vad är ett lug-mått? Bandbredd?Har du, eller någon annan, hittat någon uppgift lug-måttet?
Det är väl rimligt att anta när det surras om passande band.Vad är ett lug-mått? Bandbredd?
Det verkar vara samma band (fast olika färger) till SPB149 och de ovan, så 20mm.Det är väl rimligt att anta när det surras om passande band.
Anmälan är bindande, om det inte är en intresselista på en modell som läckt och vi inte har pris än. Detta gruppköpet är stängt, kommer inte öppnas igen.Hallå!
Jag är ganska ny här och undrar lite hur det här med gruppköp funkar. Anmäler man intresse och sedan inväntar pris eller är det bindande direkt vid anmälan? Om jag fattade rätt så var det för tillfället stängt för nya anmälningar på det kommande gruppköpet? Men det kan alltså komma att öppnas upp igen?
Många frågor.... Tack på förhand!
Ok, tack då vet jag, får hugga snabbare i framtiden om det är något som ser intressant ut. Får väl hålla koll om någon av er som köper tröttnarAnmälan är bindande, om det inte är en intresselista på en modell som läckt och vi inte har pris än. Detta gruppköpet är stängt, kommer inte öppnas igen.
Den är extremt snygg, riktigt illa att jag var för seg....Tycker profilen på SPB149 ser riktigt härlig och lovande ut.
![]()
Ja verkligen!Den är extremt snygg, riktigt illa att jag var för seg....
13,5 mm tjock var det? Ser ut som den kan upplevas smidigare än vad måttet anger!Tycker profilen på SPB149 ser riktigt härlig och lovande ut.
![]()
Ja, måttet har ju vart lite olika beronde på källa. Allt från 13.8mm till 13.2mm. På "Wornandwound.com" tex är det 13.2 mm. Tror det kan bli perfekt för mina tunna handleder.13,5 mm tjock var det? Ser ut som den kan upplevas smidigare än vad måttet anger!
https://www.seikowatches.com/jp-ja/special/products/en/prospex/SBDC101Ja, måttet har ju vart lite olika beronde på källa. Allt från 13.8mm till 13.2mm. På "Wornandwound.com" tex är det 13.2 mm. Tror det kan bli perfekt för mina tunna handleder.
![]()
Haha. Ännu lite goda nyheter! 0,05 mm kan ju göra mycket!https://www.seikowatches.com/jp-ja/special/products/en/prospex/SBDC101
13.15mm om man ska vara VÄLDIGT exakt.![]()
Man kan ju även avrunda till 13mm.Haha. Ännu lite goda nyheter! 0,05 mm kan ju göra mycket!![]()
Jag börjar tro att det är ett stående skämt hos Seikos renderare att få lumepluppen på vridringen så sned det bara går.Tycker profilen på SPB149 ser riktigt härlig och lovande ut.
![]()
Hehe, fast i denna profilbild borde det ju inte gå att se på ett vettigt sätt... så förklarar jag för mig själv iaf...Jag börjar tro att det är ett stående skämt hos Seikos renderare att få lumepluppen på vridringen så sned det bara går.![]()
Ja, samma foto som innan.Nytt handledsskott (SPB149), eller har denna redan vart uppe?
Källa: Insta @escapementandandwatch
![]()
Ok. Såg det nu.Ja, samma foto som innan.
Hoppas den ser bättre ut i verkligenNytt handledsskott (SPB149), eller har denna redan vart uppe?
Källa: Insta @escapementandandwatch
![]()