2:09 Kommande eller bara en jämförelse?Hittade den här, vet inte vad han säger men ......
Bilagor
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2:09 Kommande eller bara en jämförelse?Hittade den här, vet inte vad han säger men ......
Riktigt fin. Osäker på om den kommer stjäla handledstid från Submarinern dock. Kanske kan sitta på högernEn trevlig review av spb187 och 185.
Hands-On - Seiko Prospex Diver's 1968 SPB185J1 & SPB187J1
The classic 1968-inspired diver's watch, with new aesthetics for 2020. We review the Seiko Prospex Diver's 1968 Reinterpretation SPB185J1 & SPB187J1.monochrome-watches.com
Om den versionen kommer öppnar jag lätt plånboken2:09 Kommande eller bara en jämförelse?
Jag skulle ställa mig med lädret i högsta huggOm den versionen kommer öppnar jag lätt plånboken
Bara en jämförelse, om jag fattat korrekt, han säger något om likheter med monocoque-modellen från 1968.2:09 Kommande eller bara en jämförelse?
SBDX0122:09 Kommande eller bara en jämförelse?
Gillar att den tandande vridringen fick hänga kvar ett tag, väldigt lyckatNu har nya "Shogun" dykt upp på Klockmagasinet (dock ej i lager
Tycker dom lyckats med färgsättningen på både, speciellt den vita. Trevligt med bakgrundsfärg för datumet i tavlans färg
Visst ser det ut att vara samma case som förra "Shogun" (SBDC029)?
Tycker även länken ser lika ut...
Det är ju 51mm lug to lug på SBDC029 och pga första länkbiten, upplever iallafall jag den som än bredare.
Vilket jag tycker är synd...
Hade varit najs med en ny titanare i 40mm, det står iallafall på min önskelista för 2021
Wow vilken pärla får vibbar av Turtle boettSBGX341 har ju helt klart potential att bli sommarklocka 2021
Den här är ny väl? Något som vet mer?
Tror inte de skulle få hem några tyvärrHar väl viskats om detta sedan i somras någon gång. Blir till att knalla förbi Svante och sätta upp sig på listan ...
Jäkligt sugen med! Beställde du från uk då? Är du nöjd med den?Beställde spb185 va lite sugen på spb187 oxå och fick fundera en stund.
Beställde spb185 va lite sugen på spb187 oxå och fick fundera en stund.
Den här är ny väl? Något som vet mer?
Trillar in en i lådan imorgon om allt går som det skall. Orimligt taggad.Någon på forumet med en SPB185/7 än?
Köpte du 2?