Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Icke-limiterad version av SPB12x? I så fall 41,3*11,3mmSåg dessa på wus, ser väldigt bra ut. Någon som vet något mer?
Ja ser ju så ut men man kan ju hoppas att den är lite mindreIcke-limiterad version av SPB12x? I så fall 41,3*11,3mm
Den där utan datum hade ju varit mumma!Det här blir årets köp...
Sjukt snygg!!Lite om SLGH005
Ruskigt fin. Sitter bra gör dom oxåLimitierad Turtle mini sbdy087 500ex
Cool tycker jag.
Waov! Kanske är trött men lyckas inte hitta vart man kan köpa denna eller något annat om den heller för den delen. Någon som har tips?Sbxy001
tydligen RC istället för GPS?
41,3mm Ø
Den eviga poängen med en icke avsmalnande länk. Jag håller absolut med. Skön kommentar med att spring drive egentligen är en halvtaskig quartz.Sjukt snygg!!
Hehe, halvtaskig quartz, ja han e lite kul. Jag tycker halva poängen med gs är spring drive. Tar det bästa av 2 världar. Den svepande sekundvisaren är väldigt hypnotiserande. Den andra halva poängen med gs är utan tvekan urtavlan. Svårt att hitta bättre för i sammanhanget rimlig peng. Allt detta givetvis högst personliga åsikter. Har bara en gs och utan länk, men visst, de jag fingrat på kunde bli lite bättre. Avsmalnande eller ej.Den eviga poängen med en icke avsmalnande länk. Jag håller absolut med. Skön kommentar med att spring drive egentligen är en halvtaskig quartz.
Svarar mig själv. Verkar vara en limiterad 140års jubileumklocka som kan gå att beställa. Vet inte om den lämpar sig för Sverige "receives official standard radio signals from Japan, China, U.S.A., Germany and U.K.".Waov! Kanske är trött men lyckas inte hitta vart man kan köpa denna eller något annat om den heller för den delen. Någon som har tips?
Det ska nog gå bra, vi får ju signalen ifrån Tyskland i Sverige. Personligen känner jag mig mer tveksam till att modellen hamnar under Astron namnet då alla (utom jubileumsmodellen med 9f) har GPSSvarar mig själv. Verkar vara en limiterad 140års jubileumklocka som kan gå att beställa. Vet inte om den lämpar sig för Sverige "receives official standard radio signals from Japan, China, U.S.A., Germany and U.K.".
Lovande, är dessa bilder det enda de har släppt så här långt?Nya fält-femmor. Hoppas dom är lite mindre än SNZG-serien..
Hade man skippat 5days så är de liksom hemma!Det här blir ju hur bra som helst!
Hade man skippat 5days så är de liksom hemma!
Är detta första gången de släpper en remake på 6105-8000? Jag tänker på SRPG13K,15K,17K,18K.
Uppskattar till 100% att PR-indikatorn sitter på baksidan.Det här blir ju hur bra som helst!
Det reflekterade jag inte ens över förens du sa det! Riktigt smartUppskattar till 100% att PR-indikatorn sitter på baksidan.
Så vitt jag vet. Folk på WUS har överlappat datumhjulen på andra klockor och kommit fram till att dom måste vara typ 39-40mm. Ligger ovanpå en 40mm sports 5a nedan.Lovande, är dessa bilder det enda de har släppt så här långt?
Jag som fortfarande inte riktigt accepterat ”nya” layouten tycker inte det stör faktiskt, bättre balans.Hade man skippat 5days så är de liksom hemma!
Hamnar man där storleksmässigt så tror man träffat helt rätt. Personligen så har man antingen gått för smått eller för stort. Ska bli intressant att se dem när de landar live.Så vitt jag vet. Folk på WUS har överlappat datumhjulen på andra klockor och kommit fram till att dom måste vara typ 39-40mm. Ligger ovanpå en 40mm sports 5a nedan.