Sjuuukt fina. Nästan så jag överväger en så dyr klocka för första gången....GS tre nyanser av grönt, årets färg. Manuella verk. Pick your fighter!
Källa: https://www.hodinkee.com/articles/t...ur-favorite-shade-of-green-live-pics-and-pric
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjuuukt fina. Nästan så jag överväger en så dyr klocka för första gången....GS tre nyanser av grönt, årets färg. Manuella verk. Pick your fighter!
Källa: https://www.hodinkee.com/articles/t...ur-favorite-shade-of-green-live-pics-and-pric
Den där har väl funnits ett tag iofs
De där två var riktigt najsGrand Seiko Elegance European Editions SBGW267 SBGW269 Hands-On
Based on the great SBGW231, and inspired by Japanese architecture. Meet the Grand Seiko Elegance European Editions SBGW267 SBGW269.monochrome-watches.com
Ej grönt, men lär gå varmt här
pris?Nya kvartsdressare, 34mm. Riktigt fina! Bilder från gs själva.
SBGX347G | Grand Seiko
A classic design with Grand Seiko’s unique high precision quartz movementwww.grand-seiko.comSBGX349 | Collections | Grand Seiko
Grand Seiko official site. Made by hand for those who value perfection. Grand Seiko raises the pure essentials of watchmaking to the level of art.www.grand-seiko.com
38K. I den här takten kommer GS tappa sin "value prop-stämpel" fortare än kvickt. Pinsamt dyrt för en enkel 34mm quartzare hur bra finish än är.GRAND SEIKO QUARTZ SBGX347G | Optura AS
www.opturanordic.com
Jag vet inte var jag kollade men jag hade i huvudet 28-30. Det där var ju bara larvigt... Eller så är finish stratosfäriakr bra och de här är de bästa gs klockorna ever. Typ. Håller med föregående talare om att de tappar sin värde för pengarna stämpel snabbt.GRAND SEIKO QUARTZ SBGX347G | Optura AS
www.opturanordic.com
LE 1000 = limiterad till tusen?
Tror inte det stämmer.LE 1000 = limiterad till tusen?
Hua, den var inte fager.
Hoppsan!
Den här däremot…
Riktigt fin! Hörde att det varNu dök den äntligen upp, STGF359G, den lilla dam-quartz-snowflaken och jag kan meddela att frun är mycket nöjd (jag med !. Perfekt storlek för en smal handled och hon har flera gånger nämnt hur bekväm den är.
Vilken cool lysmassa den hade! T.o.m. på texten "Automatic"!
Tror dessa är officiella nu.
Nej nej. Det är bara plupparna längst ut på tavlan som är lyspasta.Vilken cool lysmassa den hade! T.o.m. på texten "Automatic"!
Jaha, är det två olika versioner? Trodde det var samma klocka på alla bilderna.Nej nej. Det är bara plupparna längst ut på tavlan som är lyspasta.
Den sista har svart boett också.Jaha, är det två olika versioner? Trodde det var samma klocka på alla bilderna.
Edit; nu ser jag ju att den sista har en annan färg på dag/datumskivan också.
Yes, stal bilden skamlöst från en post högre upp i tråden...Hoppsan!
Är det där en av de som var limiterade för USA?
Mycket trevlig!
45.5x39x13.3
SBDL085
SBDL089
SBDL091
SBDL087
(i den ordningen).
v192 = soldriven.
Snyggaste på länge må jag säga. För små för mig dock.
Mycket bra!
45.5x39x13.3
SBDL085
SBDL089
SBDL091
SBDL087
(i den ordningen).
v192 = soldriven.
Automatare?
45.5x39x13.3
SBDL085
SBDL089
SBDL091
SBDL087
(i den ordningen).
v192 = soldriven.
Sol, som det står i inlägget.Automatare?