• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Svårt att komma in på japanska sidan! Har du några mått på mini-tuna @yonsson ?
Tror inte de ligger ute på hemsidan än. Säkerligen samma som dessa:

 

martaSM30

Audemars
Tror inte de ligger ute på hemsidan än. Säkerligen samma som dessa:

Jämförelsevis är ju det verkligen mini, t.o. m. skulle kunna ha en. Visste inte att de fanns, kul! med nya färger också☺️
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
AF33CA12-C8EA-4462-A63C-0F5913C9B45E.jpeg
FC87B8E0-BEE4-45D9-95F2-AC727160EF3D.jpeg
4ECEF000-DFF9-48B4-B93F-18E0D0ADD807.jpeg


 

Freddster

Breitling
2-Faktor
Var inne på Klockmaster i Globen här om dagen och bokade min SSC813. Ska komma i månadsskiftet november / december. 9st av totalt 12 som de får in var bokade då.

Tycker klockan verkar riktigt schysst! Inte heller sett så mycket (eller något alls? jag som är dålig på att söka?) om den här på forumet!
 

Bilagor

  • Seiko-Prospex-Speedtimer-Solar-Chronograph-01-1024x912.jpg
    Seiko-Prospex-Speedtimer-Solar-Chronograph-01-1024x912.jpg
    97.1 KB · Visningar: 29
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var inne på Klockmaster i Globen här om dagen och bokade min SSC813. Ska komma i månadsskiftet november / december. 9st av totalt 12 som de får in var bokade då.

Tycker klockan verkar riktigt schysst! Inte heller sett så mycket (eller något alls? jag som är dålig på att söka?) om den här på forumet!
B8425AAF-C8A2-4452-AD35-A845EA108ADB.jpeg

Jag tar bättre foton så fort ljuset tillåter.
 
Topp