Ja, precis. Så pass lång gångreserv att mätaren egentligen är onödig.Fuel-indikator a la solladdning i den nedre subdialen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, precis. Så pass lång gångreserv att mätaren egentligen är onödig.Fuel-indikator a la solladdning i den nedre subdialen?
Står den därmed typ alltid på F? (Förutsatt att klockan används typ en gång varje månad). Eller är det två visare i den subdialen?Ja, precis. Så pass lång gångreserv att mätaren egentligen är onödig.
Svarar mig själv, den kanske går över till minut-tidtagare när kronografen användsStår den därmed typ alltid på F? (Förutsatt att klockan används typ en gång varje månad). Eller är det två visare i den subdialen?
Fantastiskt kul med en chrono i bra storlek och framförallt bra höjd från Seiko. Priset skadar inte heller.
Jag tar bättre foton så fort ljuset tillåter.
Längesen för mig som någon klocka jag ser väcker habegär som ändå är överkomlig. Kommer inte ihåg exakta måtten men vill minnas att den var under 40mm.
Jag tar bättre foton så fort ljuset tillåter.
Vilken fadäsFelpost
39mmLängesen för mig som någon klocka jag ser väcker habegär som ändå är överkomlig. Kommer inte ihåg exakta måtten men vill minnas att den var under 40mm.
Ser bra ut!
Det stämmer. När klockans kronograffunktion används visar den nedre subdialen förlupna minuter. På bilden nedan har ännu inte en full minut gått så aktuell visare står fortfarande rakt upp. När tidtagningen är klar och kronografen nollad återgår visaren till att ange laddningsstatus för batteriet efter en minut.Svarar mig själv, den kanske går över till minut-tidtagare när kronografen används
Sjukt cool ju!KL LTD Thailand.
Har svårt att se value for money i de flesta nya releaser från Seiko nuHands-On With Two New Seiko Prospex 1968 Diver’s Modern Re-Interpretation Watches
✓ Two new Seiko Diver’s Modern Re-Interpretation watches ✓ The black SLA057J1 and the blue SLA055J1 relive the '60s ✓ Check them out! ✓www.fratellowatches.com
Introducing Seiko Prospex "Save the Ocean" SLA055 and SLA057
Two new high-end dive watches to benefit marine conservation initiatives, the new Seiko Prospex 1968 Diverâs Save the Ocean SLA055 & SLA057.monochrome-watches.com
Ja, det där var saftigtHar svårt att se value for money i de flesta nya releaser från Seiko nu
Wtf! Fina men priset!Hands-On With Two New Seiko Prospex 1968 Diver’s Modern Re-Interpretation Watches
✓ Two new Seiko Diver’s Modern Re-Interpretation watches ✓ The black SLA057J1 and the blue SLA055J1 relive the '60s ✓ Check them out! ✓www.fratellowatches.com
Two new high-end dive watches to benefit marine conservation initiatives, the new Seiko Prospex 1968 Diverâs Save the Ocean SLA055 & SLA057.monochrome-watches.com
Hands-On With Two New Seiko Prospex 1968 Diver’s Modern Re-Interpretation Watches
Dem där såg riktigt vassa ut! Grym design.Hands-On With Two New Seiko Prospex 1968 Diver’s Modern Re-Interpretation Watches
Blå finns tydligen i globen. Grön och guld kommer in i januari.Någon som vet när man kan köp de nya solar dykarna (gröna, blåa och guldiga)?
Nu i butikNågon som vet när man kan köp de nya solar dykarna (gröna, blåa och guldiga)?
En bra klocka blev just ännu bättre! Fortfarande bara 11,8 mm tjock dessutom. Är tavlan exakt densamma? Känns udda att släppa två i princip identiska modeller, men varför inte.
Nu med SD. SLGA009Evolution 9 Style | Grand Seiko
The Evolution 9 Style. A new grammar of design that looks to the future.www.grand-seiko.com
En bra klocka blev just ännu bättre! Fortfarande bara 11,8 mm tjock dessutom. Är tavlan exakt densamma? Känns udda att släppa två i princip identiska modeller, men varför inte.
Anade det utifrån bild två, ser liksom ytligare ut än hi-beatern. Tror inte att det är fel i längden. Känns som att det här blev en fullträff!
De inte till bilden riktigt men tror den går att zooma. SD-versionen har en mer subtil tavla.
Anade det utifrån bild två, ser liksom ytligare ut än hi-beatern. Tror inte att det är fel i längden. Känns som att det här blev en fullträff!