Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För 20kKanske får ta till baka lite kritik mot Presage... läste att SJE073 får tunnare urverk och därmed kvalar in under 10mm.
tog bara tillbaka "lite"För 20k
SBGR311
Har inte sett skymten av denna från rapporteringen ännu.
Någon som vet när man kan väntas se dessa nya GS i butiker runtom i världen?
SBGR311
Har inte sett skymten av denna från rapporteringen ännu.
Tackar! Får se mig omkring lite då...jag var i kontakt med en AD (i US) som sa att de redan hade fått in dem...
Kommer först i början på nästa årGmt guartz saknas !
Kommer först i början på nästa år
Fan vad bra.Kommer först i början på nästa år
Den är riktigt snygg i verkligheten! Upplever tavlan som lugnare och mera harmonisk än Peacock som visserligen är vacker men i mina ögon upplevs som mera rörig.skulle så gärna vilja se dessa tavlor i verkligheten... är de subtila tror jag de funkar, annars är jag lite rädd att man tröttnar på dem...
tycker den blåa (SBGH267) är galet snygg på vissa bilder, men lite tråkig på andra.
Den är riktigt snygg i verkligheten! Upplever tavlan som lugnare och mera harmonisk än Peacock som visserligen är vacker men i mina ögon upplevs som mera rörig.
Hm, har ju bara sett dem båda i butiksbelysning och då tyckte jag Peacock hade ett lite påträngande mönster och färgen är också intensivare. Det närmsta du kommer casual wristshot är nog den nedre av mina bilder ovan. I alla fall på min mobil utan att zooma bilden så känns det rätt nära den verkliga upplevelsen.Fast påfågeln är ju bara grön när man tittar på den, så den är inte rörig alls i min värld...
Denna däremot, verkar man se mönstret tydligare. Och ju fler bilder jag ser, ju mindre gillar jag den..,
Vore kul om någon bara kunde ta en ”vanlig” bild dom klockan ser ut när man snabbt kollar tiden på armen. Alla bilder jag sett försöker ju verkligen visa upp just mönstret.
Fick sådana grymma förhoppningar när jag såg den första läckan
Både den blåa och den bruna är ju snygga. Det som stör mig är att man väljer att ha GS som mönster. Samma som på Rolex jubileumstavlor...Den är riktigt snygg i verkligheten! Upplever tavlan som lugnare och mera harmonisk än Peacock som visserligen är vacker men i mina ögon upplevs som mera rörig.
Hm, har ju bara sett dem båda i butiksbelysning och då tyckte jag Peacock hade ett lite påträngande mönster och färgen är också intensivare. Det närmsta du kommer casual wristshot är nog den nedre av mina bilder ovan. I alla fall på min mobil utan att zooma bilden så känns det rätt nära den verkliga upplevelsen.
Sant, fast den idén skulle ju inte funka i Sverige. Långt ifrån alla dagar vi har något som kan kallas ljus... Men någon hörna med lite mera naturligt ljus vore klart önskvärt!Stärker bara min hypotes att butiksbelysning generellt är värdelöst...sällan man ser klockor i sådant ljus på riktigt.
Alla butiker borde ha fönster med dagsljus egentligen...
Bra herrstorlek! Men ser dom inte lite ovala ut?Jag undrade, och nu har jag hittat. De nya coctail time damklockorna är 34mm (33.8)