Vilken fattade du tycke för Yonsson, om ens någon?
Om ens någon?
Denna med nya 6L35 -verket var riktigt nice! Gillade även samtliga GS-modeller som presenterades och SLA019.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken fattade du tycke för Yonsson, om ens någon?
Den där är sjukt fin, faktiskt! Är JAPAN och refen nertill guldfärgad?
Om ens någon?
Denna med nya 6L35 -verket var riktigt nice! Gillade även samtliga GS-modeller som presenterades och SLA019.
Har inte sett det förrän du påpekade det men det verkar onekligen så.Den där är sjukt fin, faktiskt! Är JAPAN och refen nertill guldfärgad?
Dom blå detaljerna verkar relativt diskreta också. Känns som det borde se svart ut i annat än direkt ljus.Har inte sett det förrän du påpekade det men det verkar onekligen så.
071 var också riktigt riktigt bra. En sådan får det nog bli någon gång.Vilken fattade du tycke för Yonsson, om ens någon?
071 var också riktigt riktigt bra. En sådan får det nog bli någon gång.
Jag TROR 10 på gummi och 13 på länk.Finns det något pris satt på denna? Ser riktigt bra ut på bild och specmässigt.
Dette kan bekreftes. Snakket med AD idag, og de samme prisene gjelder her i Norge. En liten forskjell med hensyn til kurs, men minimalt.Jag TROR 10 på gummi och 13 på länk.
Dam är rätt små.
Såg du save the ocean-samuraien irl? Isf, tankar?
Vad är ref nummer på denna?
Om ens någon?
SJE073Vad är ref nummer på denna?
Riktigt fin!
Äntligen! Vet du om man kommer att kunna köpa kaststjärnan som tillbehör till sin befintliga Snowflake?Nytt från GS!
Ser riktigt vass utNytt från GS!
Nytt från GS!
Förutom att själva skämtet i sig var skojigt så måste jag ge credd till Seiko att dom lät Yoji Shinkawa illustrera bilden - har varit ett stort fan av Shinkawas verk ända sen jag spelade första Metal Gear Solid som liten - det finns nog ingen som illustrerar robotar, cyborg ninjas och annat coolt skit lika bra som han.Visserligen redan postad men nu blev man ännu mer sugen lr?
Seiko moonshine! HahaLaddas av månljus
Visserligen redan postad men nu blev man ännu mer sugen lr?
Alltid segt när dykarklockor kommer EFTER sommaren.Leverans i september Kul att den presenteras som nyhet på mässan med leverans i framtiden.
@yonsson snygg bild förresten.