Inte viklåset, man får ändra själv till det korrekta. IWC och ändra gör ju samma fel. Enda problemet är ju att eventuell logga på låset blir felvänd, men det får man taAldrig hört talas om. Vanligtvis sitter de ju som vanligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte viklåset, man får ändra själv till det korrekta. IWC och ändra gör ju samma fel. Enda problemet är ju att eventuell logga på låset blir felvänd, men det får man taAldrig hört talas om. Vanligtvis sitter de ju som vanligt.
”Guldtunan”, om uttrycket tillåts, tilltalade mig.Nya soltunorna är grymma! För den intresserade finns alla tre varianter i Globen nu. 4795 SEK.
Beviljas ICKE!”Guldtunan”, om uttrycket tillåts, tilltalade mig.
Nya soltunorna är grymma! För den intresserade finns alla tre varianter i Globen nu. 4795 SEK.
”Guldtunan”, om uttrycket tillåts, tilltalade mig.
Tycker Padin regerar.Beviljas ICKE!
Jag älskar guldisarna, inte just dessa då men generellt när det gäller tonfiskarna. Gillar baktanken med TiN.Tycker Padin regerar.
Jovisst! Vad är baktanken?Jag älskar guldisarna, inte just dessa då men generellt när det gäller tonfiskarna. Gillar baktanken med TiN.
Det är riktigt hårt och har en jobbig tillverkningsprocess som man går igång på.Jovisst! Vad är baktanken?
Använder mitt veto. Helt ok. Fast guldsoltuna är nog bättre då det redan finns en guldtuna.Beviljas ICKE!
Hårdingar!Nya soltunorna är grymma! För den intresserade finns alla tre varianter i Globen nu. 4795 SEK.
Skulle precis lägga upp den.Vad har vi här då?
Snarlik 127:an men med mörkt datum och ny tavla.
Edit.
Bättre bild
Verkar ha varit ett litet party för att fira i Japan. Hittar inget om vilken metall den är i, hört något?Skulle precis lägga upp den.
För att fira GS9 (GS Japan-fanclub) 3 år.
Den finns säkert på GS Japans hemsida.Verkar ha varit ett litet party för att fira i Japan. Hittar inget om vilken metall den är i, hört något?
Tuffa! Vad är det för material i vridringsinlägget? Matt hardlex?Nya soltunorna är grymma! För den intresserade finns alla tre varianter i Globen nu. 4795 SEK.
Layer 0-15min. Tror det är någon plast/epoxy blandning.Tuffa! Vad är det för material i vridringsinlägget? Matt hardlex?
Bilden i sig gör ju att jag vill ha klockan utan att ens se hela den.
Du ser ju Zimbe logon uppe till höger.
Du ser ju Zimbe logon uppe till höger.
Thailandmodell tydligen.
Denna var ju riktigt fin alltså!
Har fått det bekräftat så vet att det stämmer, alltså blå Zimbe MM300 för Thailand. Du ser på inlägget att det är det gamla och inte det nya i keramik.Seiko TH brukar iofsig inte följa konventionella tänk så det kanske är en MM300 i den senaste tappningen med safir, keramisk ring osv. Kan bli hur bra som helst isf.
Har fått det bekräftat så vet att det stämmer, alltså blå Zimbe MM300 för Thailand. Du ser på inlägget att det är det gamla och inte det nya i keramik.
Lär ju komma en sådan också.Trist då det blir blå Zimbe MM300 #2 för Thailand.
Blir säkert fin men konceptet har gått för långt. Saknas bara Padi loggan...