Synd på det röda på tavlan, bra annars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får lite PADI känsla av den, cool!
Verkar så... hittade en till bild på wus:Nya MM300, SLA021?
Det är den gröna i dåligt ljus. Notera den guldfärgade sekundvisaren.Verkar så... hittade en till bild på wus:
Eller denna bild kanske är den gröna, ser svart ut...?
Ser väl OK ut tills de annonserar priset.Nya MM300, SLA021?
MM är jäkligt bra, och en blå sådan... sjukt bra!SLA023. Sån får det bli.
SLA023. Sån får det bli.
Japp, det vill man. Titta på SLA019 så får du nog hum om det mesta förutom releasetid.Nu vill man ha mer info, prisbild och releasedatum
@Molle Man ber dig mejla Seiko och drygt en vecka senare levererar du denna. Jag är imponeradSLA023. Sån får det bli.
Haha, hittade bilden på Instagram.@Molle Man ber dig mejla Seiko och drygt en vecka senare levererar du denna. Jag är imponerad
Bra jobbat
Heja SverigeSLA023. Sån får det bli.
€3200 om man får tro nedan IG-konto för Seiko Österrike, samma som gröna isf (hittade via Watch U Seek)... kan det stämma? Dyrt.Ser väl OK ut tills de annonserar priset.
Med guldvisare..., känns spontant lite märkligt.€3200 om man får tro nedan IG-konto för Seiko Österrike, samma som gröna isf (hittade via Watch U Seek)... kan det stämma? Dyrt.
Typ 30. Tror inte den nya är limiterad, det borde vara en ersättare och därför vore det udda med guldvisare.Är den limited edition? Vad kostade mm300 i sverige innan den diskonterades?
Nya MM300, SLA021?
Bra skyltning! Take notes Optura.Frågade idag här i Bkk efter nya MM300 Zimbe. Enormt påkostad hype för denna här, trots detta log bara säljaren och skakade på huvudet. Vad gäller SLA021 så fick man skriva intresseanmälan och lägga i en glasbox som redan var halvfull med lappar.
Samma trick som Rolex..? Tja det verkar ju funka...
En hel del nya Credor har dykt upp.
Mm, de ädla drar ju iväg lite. Blev dock påmind att jag måste testa en GCLP995 nån gång.Synd att de var lite för dyra för en knegare
Mycket trevliga. Stjärnan tycker jag gör tavlan bättre och med en sådan exakthet väldogt väldigt imponerande. 39mm torde vara perfekt. Snyggt!
SBGN003 ( SBGN003G ):
Black dial, 39mm
SBGN005 ( SBGH005G ):
Blue dial, 39mm
SBGN007 ( SBGN007G )
Green dial, 40mm, Limited Edition.
Nytt GMT-kvartsverk om någon missat det, 9F86.
Stjärnan på 007 betyder +-5 sekunder/år.
När ska denna släppasSLA023. Sån får det bli.
Den är ju inte officiell än men gissar på att den blir det i oktober och att de kommer i dec/jan. En chansning dock.När ska denna släppas