Lär ju komma en sådan också.
Lite förvånad över inlägget dock, trodde det skulle bli keramiskt.
Kanske inte safirglas heller då?
Får hoppas att lyspluppen är bättre centrerad än i PR bilden också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lär ju komma en sådan också.
Lite förvånad över inlägget dock, trodde det skulle bli keramiskt.
Allt eller inget tänker jag. Så safir och keramik eller inget av det.Kanske inte safirglas heller då?
Får hoppas att lyspluppen är bättre centrerad än i PR bilden också.
Allt eller inget tänker jag. Så safir och keramik eller inget av det.
Thailändarna är galna, kanske blir tokiga visare eller (som sagt) cyklop, man vet aldrig.Det är ju logiskt.
Men med lite erfarenhet av Thailand så vet jag hur förrädiskt det kan vara att förlita sig på (svensk) logik...
SLA013J (Zimbe MM300 #1) och den första Thailändska MM300 versionen (den med Tuna visare) slapp ju iaf den traditionella Seiko Thailand behandlingen med adderat cyklop, håller tummarna för att det fortsätter så.
Bara det blir något lila inslag så är det lugntDet är ju logiskt.
Men med lite erfarenhet av Thailand så vet jag hur förrädiskt det kan vara att förlita sig på (svensk) logik...
SLA013J (Zimbe MM300 #1) och den första Thailändska MM300 versionen (den med Tuna visare) slapp ju iaf den traditionella Seiko Thailand behandlingen med adderat cyklop, håller tummarna för att det fortsätter så.
Niet, sista jag hörde var priser på 33/36 beroende på modell och release i december/januari. De nyheterna som kommer efter nyår brukar generellt presenteras i oktober/november.Något nytt om SBGN-duon, alltså 9F-modellerna med GMT-påbyggnad (9F86)?
Gillar SBGV247 skarpt. Var får man tag på en sån? (Eller en SBGX115)
Nej, det där var inte snyggt. Gillar den blåa färgen men det röda runt timmarkeringarna förstör alltihop. Kanske ser bättre ut på riktigt men på bild ser det ut som att det skär sig.
Tavlan i sig var snygg, men hade varit klart bättre utan det röda. Det röda på sekundvisaren tycker jag dock ser rätt okej ut.
Du får kolla med Klockmäster Globen om den finns att beställa hem. SBGX115 tillverkas inte längre, så där får du leta beg...Gillar SBGV247 skarpt. Var får man tag på en sån? (Eller en SBGX115)
De glömde skriva 'PADI' på den.
Typiskt... de har något fint på gång tills de får snille idén: ”Den FÅR inte va för bra grabbar, vi måste förstöra den lite... vi får köra mer rött här o där”
De glömde skriva 'PADI' på den.
Hej @MolleDe glömde skriva 'PADI' på den.
Blev typ irriterad av att se den... Hur tänkte man där?De där röda inslagen är bara störande.
Snygg ju!Oj, nu såg jag att de även gjort en AIK modell... Måste bara skaffa en SBGV243!
Med en cyklop på varje subdial!Kan inte Seiko (TH) och Omega samarbeta och släppa alla limited editions moder, dykkronografen: ” Zimbe Tuesday”?
Klockvärlden skulle gå helt i baklås tror jag, finns liksom inte nåt kvar att åstadkomma efter det...
Bra att du skrev så. Hade inte ens tänkt på det.Oj, nu såg jag att de även gjort en AIK modell... Måste bara skaffa en SBGV243!
Väcker en evighetsgammal tråd till liv här... men blev det en AP istället för GS? Mäktigt kliv i såna fall! Har snöat in på GS’en men det är kanske mest storleken som avskräcker en smula...
Tackar för inspel och hjälp! Men det blev fasiken ingen GS den här gången häller dessvärre! Men jag kan inte klaga på mitt beslut och känner mig nöjd för stunden! Tack KS
Tack för påminnelsen...grämer mig fortfarande skulle hämta ut APn i Rom men dom ändrade leverans datumet 2 ggr men till slut fick jag nog av att vänta . Jäkligt surt för jag sålde av nästan hela samlingen ganska bittert faktiskt.Väcker en evighetsgammal tråd till liv här... men blev det en AP istället för GS? Mäktigt kliv i såna fall! Har snöat in på GS’en men det är kanske mest storleken som avskräcker en smula...
Ajajaj! Vad segt! Var ju inte meningen att riva upp gamla sår. APn är ju fantastisk givetvis. Men även en rätt annorlunda klocka jämfört med GS’n. På gott och ont. Fick man välja fritt står väl AP som segrare men det svider ju i plånboken (samlingen).Tack för påminnelsen...grämer mig fortfarande skulle hämta ut APn i Rom men dom ändrade leverans datumet 2 ggr men till slut fick jag nog av att vänta . Jäkligt surt för jag sålde av nästan hela samlingen ganska bittert faktiskt.
Har lärt mig en läxa...Ajajaj! Vad segt! Var ju inte meningen att riva upp gamla sår. APn är ju fantastisk givetvis. Men även en rätt annorlunda klocka jämfört med GS’n. På gott och ont. Fick man välja fritt står väl AP som segrare men det svider ju i plånboken (samlingen).