Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SBGN005 in the wild
Kul att dom använder den boetten, lika snygg som bekväm. Men ltd på en sån modell? Eller är det bara färgval och stjärnan kanske ...Baselworld kommer bli jobbigt i år! Tror GS kommer lansera grymt mycket schyssta klockor.
Kul att dom använder den boetten, lika snygg som bekväm. Men ltd på en sån modell? Eller är det bara färgval och stjärnan kanske ...
Fast boetten är ju inte så lik SBGM001 ändå. Men fina är de.
Givetvis väldigt lik SBGM001, tror de blir grymt nice.
Lik är den väl ändå? Är ju en kombo mellan SBGX083 och SBGM001.Fast boetten är ju inte så lik SBGM001 ändå. Men fina är de.
SBGX083 håller jag med om, eller SBGA073/75. Fördrar faktiskt de ”spetsigare” hornen på dessa än de SBGM001 har.Lik är den väl ändå? Är ju en kombo mellan SBGX083 och SBGM001.
Hmmmmm. Cool men lite udda att lansera denna i stål när den andra vita är i platina.Nya virveltavlan sprider sig i sortimentet.
SBGM235
Svart + vit! krokodilstronk igår.
Skillnad på Rolex-, o Seikofolk. Vi blir inte sura om våra ädelmetaller kan misstas för simpelt stål .Hmmmmm. Cool men lite udda att lansera denna i stål när den andra vita är i platina.
Så länge dom lanserar en 40mm dykare så är jag nöjd. Börjar känna mig som Cato snart.Baselworld kommer bli jobbigt i år! Tror GS kommer lansera grymt mycket schyssta klockor.
Är det gumme eller skin på den? Vilketsom ser det riktigt bra ut.
Givetvis väldigt lik SBGM001, tror de blir grymt nice.
Alligatorläder.Är det gumme eller skin på den? Vilketsom ser det riktigt bra ut.
Pratar vi kvarts-GMT nu? 12.1mm.Coolt med så tunn! Vad var det för höjd?
Tung. Japansk LE, eller nåt annat?Ny limiterad grå/orange samuraj.
Modellen är inte officiell än.Tung. Japansk LE, eller nåt annat?
Hur många?
Nov/dec... lär kosta som en 201 + något mer pga att den är LE.Någon som vet något mer om SBGE245? När kommer den? Pris?
Lysande. Tack! Oerhört svårt att bedöma färgen på tavlan på bild, men den ser ju riktigt fin ut i övrigt!Nov/dec... lär kosta som en 201 + något mer pga att den är LE.
Lysande. Tack! Oerhört svårt att bedöma färgen på tavlan på bild, men den ser ju riktigt fin ut i övrigt!
Tror den är beskriven som ”mahogny”, vad det nu innebär. Börjar sakna min 215, jäkla bra allt i allo modeller de där.
De gör det inte lätt för sig eller för sina kunder. Med tanke på att de lanserar dessa coola modeller i lågsäsong. Nu förväntar mig både dykare och mekaniska kronografer till Basel.Mycket bra grejjor som kommer ur fabriken just nu. Både nya Quartz med sportlooken sbgv247(?) och nya sbgn serien.
Även nya sköna tavlor på olika modeller. Svårt att ogilla ;-)
Safirglasöverdrag på ringen.Jeflar är det bakelit eller, ser väldigt smaskigt ut
Nya svarta mm300 med keramisk bezel och safirglas, svart save the ocean och PADI SRP.
Blir lite halvsugen men hade velat ha den med guldvisare och guldindex. Det hade kunnat få mig att köpa den.Ääntligen äkta keramisk bezelinlägg!
Samma här.Blir lite halvsugen men hade velat ha den med guldvisare och guldindex. Det hade kunnat få mig att köpa den.
Limiterat europasläpp om jag har förstått det hela rätt. Kommer en turtle i samma färgschema också.Tung. Japansk LE, eller nåt annat?
Hur många?