SLA017
Silver
“Seiko Prospex wins the Sports watch prize at the 2018 Grand Prix d'Horlogerie de Genève”
Tack för informationen då har jag en vinnare klocka och inte du .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
“Seiko Prospex wins the Sports watch prize at the 2018 Grand Prix d'Horlogerie de Genève”
Grattis! Må den skänka dig mycket nöje!Tack för informationen då har jag en vinnare klocka och inte du .
Kommer mitten januari, 3995 SEK
Ascoola ju!
Cool! Trodde de var USA-exklusiva.Kommer mitten januari, 3995 SEK
2 down, 2 to go.Jag tror SEIKO nyligen förstått hur viktigt det är att lyfta arvet/historiken. Reissues av 6217, 6215, 6159, 6105 och 6139 hade inte förvånat mig utan snarare varit logiska.
Mörkare bezel och länk till sköldpaddan respektive gummi till de andra? Mörkblått gummi också istället för svart?
Är den där Turtlen PVD:ad!?
Alla tre är PVDade.Är den där Turtlen PVD:ad!?
My lord! En sån Turtle bara måste jag ha!Alla tre är PVDade.
Jag har ju sagt hur länge som helst att den ska komma, nu får ni komma in i matchen.My lord! En sån Turtle bara måste jag ha!
Jag är typ Sveriges mest förvirrade person, bara att vänja sig vid att jag sällan är med i matchen.Jag har ju sagt hur länge som helst att den ska komma, nu får ni komma in i matchen.
Någon som hört något mer om SLA023?SLA023. Sån får det bli.
Nope, nadaNågon som hört något mer om SLA023?
Alla väl?Ännu fler. Så frågan är, hur många ska man ha?
Tänker 001 och 006.Alla väl?
Verkar finnas en på köp o sälj i detta nu.Någon som hört något mer om SLA023?
Verkar finnas en på köp o sälj i detta nu.
023 = blåVerkar finnas en på köp o sälj i detta nu.
Nope, nada
Nej, vill känna på den först.har du ställt dig i kö för SLA023?
Coola! Någon som kan förklara hur vridringen funkar?Kanske varit uppe redan men oj vad cool! Seiko ”Senna”. Enligt Seiya så släpps den nu i slutet på november.
Skulle bli förvånad om det var en vridring.Coola! Någon som kan förklara hur vridringen funkar?
Zimbe (Thailand) LE Sammy, lanseras nästa vecka.