Nu finns SBJG001 och 003 att beställa hos Seiya!
Fast Seiya vill väl inte skeppa GS till oss? "Grand Seiko is shipped to Worldwide except EU & UK."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu finns SBJG001 och 003 att beställa hos Seiya!
Nötter som lanserar sbJG när det finns GSar som heter sbGJ
Det är inga GS. Seiko Spirit.Fast Seiya vill väl inte skeppa GS till oss? "Grand Seiko is shipped to Worldwide except EU & UK."
Ah, sorry.Det är inga GS. Seiko Spirit.
Han vill, men får inte :-(Fast Seiya vill väl inte skeppa GS till oss? "Grand Seiko is shipped to Worldwide except EU & UK."
Japp. Där föll hela det logiska och lättbregripliga namngivningskonvetionen.Nötter som lanserar sbJG när det finns GSar som heter sbGJ
GS verkar som samma priser som hemma
Ska förbi Emporium senare, iväg o träffa Bomier på en öl & burgare snart.Paragon eller Emporium? (Ja, allt är dyrt och ingen har mandat att pruta)
Edit: Ser nu att du är på Paragon...
Smaklig spis I somras hade de på paragon en stor glaslåda där man kunde lägga intresseanmälan för nya MM300. Den var nästen full så intresset har nog varit väldigt stort. Kolla runt på MBK de hade förr bra priser på MM300.Ska förbi Emporium senare, iväg o träffa Bomier på en öl & burgare snart.
Tänkte kolla in pris på de nya MM300 men de va slut hos Paragon.
Hann gå förbi Emporium en snabbis innan stängning.Smaklig spis I somras hade de på paragon en stor glaslåda där man kunde lägga intresseanmälan för nya MM300. Den var nästen full så intresset har nog varit väldigt stort. Kolla runt på MBK de hade förr bra priser på MM300.
Kronan är svag mot allt, snart förbi VenezuelaDet var väl ändå rätt ok. Synd att kronan är så svag mot bathen..
Kronan är svag mot allt, snart förbi Venezuela
Hälsa!Ska förbi Emporium senare, iväg o träffa Bomier på en öl & burgare snart.
Dom är riktigt trevliga, Urushi-Seikosarna. Synd bara att dom är såna tjockisar. Kommer det en tunn 36-38mm Seiko med Urushi-tavla så kanske jag överväger att köpa nytt!
SPB085 med Urushi-tavla.
Fler tunna Pressgemodeller med 6L-verket lär komma.Dom är riktigt trevliga, Urushi-Seikosarna. Synd bara att dom är såna tjockisar. Kommer det en tunn 36-38mm Seiko med Urushi-tavla så kanske jag överväger att köpa nytt!
Chino och higuchi är väl ALLTID billigare än Seiyja?SBJG001 och 003 billigare hos Chino än hos Seiya.
https://c-watch.co.jp/ww/sbjg001003.html
Chino och higuchi är väl ALLTID billigare än Seiyja?
Helt fantastisk är den! Det drar hårt i köptarmen.
Dödssnygg. Synd att den är US exclusive...
Besvikelsen efter att ha läst texten och inte hittat något om en mindre GS-dykare...
Shinji Hattori, Chairman and CEO of Seiko Watch Corporation, shares his ideas about the necessity of personal contacts in the realm of luxury watches, the opportunities of digitisation and the company’s experiences at Baselworld that spans over three decades.
Mr Hattori, during the past weeks, Baselworld announced many new concepts and measures for the 2019 edition. What are your expectations of the show?
Shinji Hattori: I am positive about Baselworld’s new concepts. An upgraded Press Centre and the new Central Plaza will stimulate communication and information exchange within the industry. I also expect to see the basic infrastructure improved to help the exhibitors. For example, I believe that the Wi-Fi environment will be better and that will help everyone. We have been at Baselworld ever since 1986 and, over these three decades, the role of Baselworld has changed, just as the market has changed. Baselworld has always been the best occasion of the year for us to meet our customers and the media and it still is. When the changes were made in 2013, we were able to have a much larger space which allowed us to showcase Grand Seiko as well as Seiko in separate areas. This development was very important to us as it gave us the opportunity to show our luxury collection to its best advantage. So, we are optimistic about Baselworld 2019. These days, when everyone is aware of the growing power of the digital world, it could be easy to forget the importance of face-to-face contact with customers and the press people. Our products, luxury watches, are ones that people can only understand when they touch and feel them and when they can be demonstrated in person. Because of this human dimension to our industry, a show like Baselworld, if properly organised and economically viable, will always be important.
The industry is undergoing rapid changes. How do you perceive them? Where do they have the strongest impact?
Shinji Hattori: The watch industry is facing several challenges, but I think the most crucial one is the change in the behaviour of the younger generation of watch buyers. For them, a watch is neither just a tool to tell the time nor an item they have to wear when they reach a certain age. They see watches either as fashion items or as an aspirational luxury. For all watch manufacturers, this situation is a challenge, but at the same time, I see it as an opportunity. Today’s young generation collects information from SNS, websites and other digital media. To approach this youth population, we are constantly enhancing the appeal of our brands in the digital world and creating as many opportunities as possible for them to find out about the charm and value of our watches and to experience the world of our brands.
How do you deal with these changes? How do you address them and how is this reflected in your products and through your distribution channels?
Shinji Hattori: In terms of distribution, we are always seeking to strike the best balance between the traditional face-to-face communication that only retail stores, including our own boutiques, can offer and the fast-growing online opportunities that e-commerce offers. Both are important. Both are here to stay. In terms of products, we are doing two things. First, we are developing our luxury offering, most notably with Grand Seiko. Second, we are expanding the profile of collections like Seiko Prospex through digital media. Prospex is well positioned to attract the interest of the young. It has all the heritage of Seiko, but it also offers a wide range that allows the young watch fan to find a watch that really suits his or her own style.
Gah. En GS dykare i stil med Tudors BB58. Typ 39-40 mm. Submariner fast Seiko. Take my money.Besvikelsen efter att ha läst texten och inte hittat något om en mindre GS-dykare...