johnz
Silver
Vit samuraj!! Där sa du nått, på jakt efter en vittavlad dykare!Ja, Samurai och ”King Turtle”. Samuraien finns med samma tavla fast i vitt också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vit samuraj!! Där sa du nått, på jakt efter en vittavlad dykare!Ja, Samurai och ”King Turtle”. Samuraien finns med samma tavla fast i vitt också.
Vad säger ni om de nya tonfiskvisarna (minutvisaren).
Här är de gamla.
Ser applicerat ut. Jag gillar den gamla tavlan med utskurningar mycket bättre.Visarna ett stort plus. Att Marinemaster försvinner på tavlan var väntat och lite tråkigt men ingen dealbraker. Är index med lume applicerade nu? Svårt att avgöra på bilden dock. Edit.. Hoppas på safirglas också....
Vit samuraj!! Där sa du nått, på jakt efter en vittavlad dykare!
Ja är det så så spelar det inte på toolighetenSer applicerat ut. Jag gillar den gamla tavlan med utskurningar mycket bättre.
@yonsson cocktail time från din ista story, kan du inte lägga dem här? Finns det ref och specar?
Tummen upp på den! Är väl bara till att börja spara Stör mig personligen inte jättemycket på "muspekaren" men de gamla och dessa nya är ju bra mkt bättre
Vad säger ni om de nya tonfiskvisarna (minutvisaren).
Här är de gamla.
Riktigt stilig
Jag reagerade mer på pärlans centrering i triangeln...Seiko ids inte ens låtsas som att dom har linjerade bezels på produktbilderna
Jag med. De nya visarna blir förstås bättre, men samtidigt blir tavlan såpass mycket sämre att det nästan blir till att leta upp en sbbn031 igen!Ser applicerat ut. Jag gillar den gamla tavlan med utskurningar mycket bättre.
Jag kände samma sak. Återstår att se om den försvinner från sortimentet. Gör den det så ska jag köpa en och spara den som evig keeper.Jag med! De nya visarna blir förstås bättre, men samtidigt blir tavlan såpass mycket sämre att det nästan blir till att leta upp en sbbn031 igen...
Tummen upp på den! Är väl bara till att börja spara Stör mig personligen inte jättemycket på "muspekaren" men de gamla och dessa nya är ju bra mkt bättre
Ser det ut som att den ligger lite på vänster sida?Jag reagerade mer på pärlans centrering i triangeln...
Ja det var LE modellen.Var är resten?
Jag har inte hängt med riktigt men ska det komma två nya tonfiskar (det fanns även en med röd text)?
Japp!Ser det ut som att den ligger lite på vänster sida?
Ja det var LE modellen.
Plus dessa.
Någon på Seiko råkade lägga upp den på hemsidan, sedan togs den bort. Han/hon jobbar nog inte kvar.Tänk att jultomten kom på kvinnodagen i år.
Mina tankar går till mr Huang...Någon på Seiko råkade lägga upp den på hemsidan, sedan togs den bort. Han/hon jobbar nog inte kvar.
All publicitet är bra publicitet Lär ju sälja en hel del nu när alla redan bestämt sig för vad de vill haNågon på Seiko råkade lägga upp den på hemsidan, sedan togs den bort. Han/hon jobbar nog inte kvar.
Nej vem har det LE paketet såg ju milt sagt inbjudande utNåt måste ha blivit fel här. Jag har inte råd med tre tonfiskar och en vit samuraj.
Urushi med guld 12a, så lär bli dyr. Har den dessutom 6L så lär det närma sig 30.Vad kan en SJE081J1 (den med Urushi-lack) tänkas kosta tro? Har för mig att de visade upp en Grand Seiko med sådan tavla på GS eventet i globen förra året och den såg helt fantastisk ut.
Det ser verkligen bedrövligt ut när de klämmer in en trea bredvid datumfönstret sådär... (Eller snarare kanske att de klämmer in ett datumfönster bredvid trean...)
Är 6105 mindre än 6309 original också eller har dom gjort reissuen mindre?
Håller med! Och om man nödvändigtvis vill lägga 40 så kan man köpa en schysst trippel.