[ArbitraryWord]Tech
PlatinumTech. Yeah. Eller nä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
[ArbitraryWord]Tech
Med blått, nja. Ganska dyr också men alligator bandet ser snyggt ut, det lilla man kan se av det
det är olika visare på bilderna
Då var den officiell
Då var den officiell
Olika visare på bilderna
Venti!
Då var den officiell
Olika visare på bilderna
Now we are talking!Det här vore något ni
Den fick alltså de snygga visarna!Asså har sagt det förr och säger det igen; anser 2020 vara så sinnessjukt bra, alltså GOAT-nivå i sin klass...
Varför loggan fram!!??
Den är så jääääkla bra så jag snart överser med det också
Jag börjar vänja mig vid loggan.Tänk så bra ifall de bara haft loggan på baklocket..
Bara att köpa om man gillar loggan. Finns inga andra fel på klockan enligt mig, 100% spot onJag börjar vänja mig vid loggan.
Har du hört ngt pris på den?Bara att köpa om man gillar loggan. Finns inga andra fel på klockan enligt mig, 100% spot on
6500 euro var det senaste jag hördeHar du hört ngt pris på den?
Den kunde varit värre, loggan kunde ju varit babyblåJag börjar vänja mig vid loggan.
MmmmmmmumsDen kunde varit värre, loggan kunde ju varit babyblå
Det är faktiskt jättejättejätteroligt.det är olika visare på bilderna
Fan den är ju sjukt bra prisad också. Fanfanfan för loggan.6500 euro var det senaste jag hörde
Jisses vilket foto. Och hela min rant om vad det är för urtavla tar jag nu tillbaka. Jag ger mig.Seriöst kolla på tavlan