Jag tror det. Så, blir det du eller @peterc som plockar hem den?Har jag förstått det rätt med att det finns 1 exemplar och det kommer att auktioneras ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror det. Så, blir det du eller @peterc som plockar hem den?Har jag förstått det rätt med att det finns 1 exemplar och det kommer att auktioneras ut?
Not me..Jag tror det. Så, blir det du eller @peterc som plockar hem den?
Sannolikt inte jag heller.Jag tror det. Så, blir det du eller @peterc som plockar hem den?
Not me..
En njure var. Förhandlat och klart! Ni kan ha delad vårdnad.Sannolikt inte jag heller.
Behöver min sistaEn njure var. Förhandlat och klart! Ni kan ha delad vårdnad.
Bättre blå än Panerais egna. Alltid något
Den var inte direkt blå. Tyvärr.
Han sa 44mm (jag hann tillbaka till just det)Och Panerais chefsdesigner bar en prototyp. Minns inte vad han sa att det var för storlek, men i alla fall 8-dagarsverket.
Vi gissar att det är en 44mm 1950 med 8-dagarsverk då, och det är nytt.
Han sade 44mmOch Panerais chefsdesigner bar en prototyp. Minns inte vad han sa att det var för storlek, men i alla fall 8-dagarsverket.
Vi gissar att det är en 44mm 1950 med 8-dagarsverk då, och det är nytt.
Fortfarande några hundra gånger snyggare än en Seamaster, så helt klart skillnad.1068 - Panerai Seamaster 300 edition
Det blåste 44 mm-vindar ser jag. Sa de något annat om 2021? Kronografens år?Nytt från Pday!
Vad menar de med middle case? 44 mm? Den var fin men för stor för mig. Den vita alltså.Nytt från Pday!
Menar väl bara mellanboetten. Att den är borstad medan glasringen är polerad.Vad menar de med middle case? 44 mm? Den var fin men för stor för mig. Den vita alltså.
Ja så är det nog. Det är snyggt när det blandas polerat och borstat. Det blir lite liv.Menar väl bara mellanboetten. Att den är borstad medan glasringen är polerad.
Nej, de sa inget annat om det.Det blåste 44 mm-vindar ser jag. Sa de något annat om 2021? Kronografens år?
Det är bara i ditt huvud som det är babyblått. I mina ögon är det ljusblått och ser snyggt ut.Varför ska Panerai envisas med baby blåa detaljer på en annars grym klocka. Den vita var riktigt trevlig förutom dom baby blåa inslagen såklart...
Jag gillar inte heller det blå inslaget, men skulle jag tvingas hitta på ett namn på den blå färgen skulle det bli stenhårdblå.Det är bara i ditt huvud som det är babyblått. I mina ögon är det ljusblått och ser snyggt ut.
ExaktJag gillar inte heller det blå inslaget, men skulle jag tvingas hitta på ett namn på den blå färgen skulle det bli stenhårdblå.
Det stenhårdblå går bra ihop med det vita.Tyckte denna var riktigt snygg!
Varför ska Panerai envisas med baby blåa detaljer på en annars grym klocka. Den vita var riktigt trevlig förutom dom baby blåa inslagen såklart...
Jag gillade stavningen. Det ser snyggt ut. Kronograf hade varit mindre upphetsande. Tavlan har en bra balans.Själv stör jag mig mest på texten ''Chronograph'' men annars var den fin.