Har jag drömt eller snackade inte ni som var på senaste fysiska p-day att denna skulle ersätta 372?Då var det visst redan dags..
rätt cool fö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har jag drömt eller snackade inte ni som var på senaste fysiska p-day att denna skulle ersätta 372?Då var det visst redan dags..
Mm stämmer. Det där med ersätta är dock en sanning med modifikation.. Den här är ju hyggligt annorlunda och dessutom limiterad..Har jag drömt eller snackade inte ni som var på senaste fysiska p-day att denna skulle ersätta 372?
rätt cool fö
Inte alls dum, me like.
Tavlan är grym missade först att den har strukturInte alls dum, me like.
Exakt, såg ngn bild på det tidigare men då var det ingen som riktigt visste om det var vad som skulle komma.Tavlan är grym missade först att den har struktur
Det var just limiteringen jag reagerade på därav frågan.Mm stämmer. Det där med ersätta är dock en sanning med modifikation.. Den här är ju hyggligt annorlunda och dessutom limiterad..
Agreed; riktigt cool! Gillar att de förlängt särskilt timvisaren jämfört med 372/557 (om nu inte produktbilderna diffar jämfört med the real thing, vilket ju hänt förut)..
Helvete vad bra.Då var det visst redan dags..
Fegisar..
Hade jag inte haft 217 (och jag inte hade köpt en Fiddy i stället) hade jag nog gett mig på den där rackaren..
Men shit, när odlade du punghår?Alla är inte som du, och tacka gudarna för det
PussMen shit, när odlade du punghår?
Herre jösses Håller på att gräva ner mig i Paneraiträsket igen efter några års uppehåll... denna va då inte dum, o gör ju inte hålet mindre djupt...
Även om jag inte vågar mig på 47mm, så känner jag att det finns hopp om livet och hopp om fler grymma släpp i framtiden!
Den tavlan....
Vad tycker ni all things considered
På den bilden så är den helt outstandingJag börjar värma upp till den ordentligt, logga eller ej - den är magisk
Vad vi tycker står ett antal sidor bakåt i tråden.Den tavlan....
Jag tycker ta mej tusan det är kriminellt att sabba en kanonklocka med den där satans webbadressen. Bara paneristi hade varit ett något ljummare helvete.Den tavlan....
Njae, jag har väldigt svårt att se NGT som får det att kittla lite i mig. Men... kanske ngt helt annat om man ser den live.Den tavlan....
Äh! Vad menar ni?Jag tycker ta mej tusan det är kriminellt att sabba en kanonklocka med den där satans webbadressen. Bara paneristi hade varit ett något ljummare helvete.
Jag tycker tavlan är galet snygg i så där 5 minuter sen tröttnar jag. Så är det med alla sunburst för mig. Sen tycker jag inte guldvisarna kommer till rätta med den bruna tavlan, de blir liksom maskeradeDen tavlan....
Vad vi tycker står ett antal sidor bakåt i tråden.
Jag tycker den är riktigt bra. Jag hade kanske övervägt det hela mer noga och skaffat den om jag hade haft pengar. Jag har inte pengar.
Jag funderar på om den skulle kännas för liten, när man är van vid 720 som Radiomir. Och om jag skulle uppskatta guldvisarna så mycket. Är ganska fäst vid blåa, silvriga eller svarta visare ... så 992 kanske skulle gå före den här. Men annars så.
Vet inte riktigt vad jag känner, är lika intentsägande för min del som "automatic" exv. Nu kommer jag trampa många på tårna men jag tycler exv inte 8 giorni brevettato är jättesexigt heller så länge det inte är på en klocka med Angelus-verk. Som att sätta M3 badge på en 320d BMW. Men ja det hade räckt med exv "Paneristi"Jag tycker ta mej tusan det är kriminellt att sabba en kanonklocka med den där satans webbadressen. Bara paneristi hade varit ett något ljummare helvete.
tycker nästa tvärtom den har det mesta som får det att kittla till hos migNjae, jag har väldigt svårt att se NGT som får det att kittla lite i mig. Men... kanske ngt helt annat om man ser den live.
Men kan absolut inte förstå hur man kan skriva en www adress mitt på klockan
Äh! Vad menar ni?
jag har upptäckt jag nästan är tvärtom men det är svårt att säga innan jag sett den live hur den upplevs med exv visarnaJag tycker tavlan är galet snygg i så där 5 minuter sen tröttnar jag. Så är det med alla sunburst för mig. Sen tycker jag inte guldvisarna kommer till rätta med den bruna tavlan, de blir liksom maskerade
Som vi ofta säger... Gillar du så kör! Jag har köpt modeller som känns 100 och sedan släppt och lika många gånger gått från aldrig till köp så det går bara att gå på sin egen känsla.Jag tycker också den är riktigt bra! Vad gäller storleken så har jag själv bara haft 44 eller 47. Så 45MM hade varit kul att testa med wirelugs etc så blir den mer åt dress-hållet kanske.
Vet inte riktigt vad jag känner, är lika intentsägande för min del som "automatic" exv. Nu kommer jag trampa någon på tårna men jag tycler exv inte 8 giorni brevettato är jättesexigt heller
tycker nästa tvärtom den har det mesta som får det att kittla till hos mig
Pris
Tavla
Case
Visare
Glas
jag har upptäckt jag nästan är tvärtom men det är svårt att säga innan jag sett den live hur den upplevs med exv visarna
Har du någon klockbudget these days, så att du faktiskt kan slå till? Isåfall tycker jag att du ska. Folk är överväldigande nöjda.Jag tycker också den är riktigt bra! Vad gäller storleken så har jag själv bara haft 44 eller 47. Så 45MM hade varit kul att testa med wirelugs etc så blir den mer åt dress-hållet kanske.
Vet inte riktigt vad jag känner, är lika intentsägande för min del som "automatic" exv. Nu kommer jag trampa många på tårna men jag tycler exv inte 8 giorni brevettato är jättesexigt heller så länge det inte är på en klocka med Angelus-verk. Som att sätta M3 badge på en 320d BMW
tycker nästa tvärtom den har det mesta som får det att kittla till hos mig
Pris
Tavla
Case
Visare
Glas
jag har upptäckt jag nästan är tvärtom men det är svårt att säga innan jag sett den live hur den upplevs med exv visarna
Det jag hoppas är att den i sådant fall skulle ge mig samma vibbar som 605. Men den var helt annorlunda med kronskydd, 47mm etcSom vi ofta säger... Gillar du så kör! Jag har köpt modeller som känns 100 och sedan släppt och lika många gånger gått från aldrig till köp så det går bara att gå på sin egen känsla.
jag funderar starkt på det! Tror min största farhåga är att jag gillar kronskydd för mycketHar du någon klockbudget these days, så att du faktiskt kan slå till? Isåfall tycker jag att du ska. Folk är överväldigande nöjda.
Jag tror att om du ångrar dig så kommer du kunna sälja den till någon sucker här.jag funderar starkt på det! Tror min största farhåga är att jag gillar kronskydd för mycket
Jag tror att om du ångrar dig så kommer du kunna sälja den till någon sucker här.
Kanske. Jag har ju köpt annat av @MaziK genom åren.Du menar du själv?