44mm?Fick precis OK att posta från min kontakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
44mm?Fick precis OK att posta från min kontakt
Asball ju!!Fick precis OK att posta från min kontakt
Ser mycket fin ut, blir dock misstänksam när tavlan ser flammig ut. Efterbehandlad?Bästa bilden hittills tycker jag
Ser ut som moln i himlen tycker jagSer mycket fin ut, blir dock misstänksam när tavlan ser flammig ut. Efterbehandlad?
Edit: kanske är reflektioner i glaset som spökar
Ja, det är det säkert.Ser ut som moln i himlen tycker jag
En fick mig att kräkas lite i munnen. Jag gillar de icke röda varianterna bättre!Har den här nämnts i tråden?
Den där var nog Panerais bästa släpp på länge. Inte helt såld på dagfönstret men resten är spot on! Undrar bara vad en sån pjäs kommer gå loss på.Fick precis OK att posta från min kontakt
nah den är för gul för min smakHögg du en?
Mm, jag vet inte vad jag tycker om den än. Hade varit praktiskt om du hade knipt en så man fick se den irlnah den är för gul för min smak
Mm, jag vet inte vad jag tycker om den än. Hade varit praktiskt om du hade knipt en så man fick se den irl
Du får sluta luras nu!
ok ok ok, har en 382 nu .....Du får sluta luras nu!
Om du har det så är det stort!ok ok ok, har en 382 nu .....
@azcii var snäll nog att sälja sin till mig för vad den listade för .... eller hur.....Om du har det så är det stort!
Att just han skulle sälja sin har jag lite svårt för att tro.@azcii var snäll nog att sälja sin till mig för vad den listade för ....
Japp .. tror även jag såg en gris flyga förbi fönstret precis@azcii var snäll nog att sälja sin till mig för vad den listade för .... eller hur.....
Det kan den ha gjort faktiskt, såg den ngn stans igår och den diskuterades som ngt nytt.Har inte den bubblat ett tag? Eller finns det fler med grön tavla och blå visare??
Den har vi sett förut ja, men gissning om att den är klar för leverans är rimlig.Har inte den bubblat ett tag? Eller finns det fler med grön tavla och blå visare??
Såg att den har en rubber bezel. Hur hållbart är det i längden?
Panerai Central on Instagram: "What are your thoughts on the new #PAM1122 Guillaume Nery Special Edition Luminor Marina. Crafted in Titanium with a rubber bezel, using a unique DMLS 3-D Printing technique this incredibly light, high performance tim
5,372 likes, 49 comments - paneraicentral on January 18, 2021: "What are your thoughts on the new #PAM1122 Guillaume Nery Special Edition Luminor Marina. Crafted in Titanium with a rubber bezel, using a unique DMLS 3-D Printing technique this incredibly light, high performance timepiece offers...www.instagram.com
Såg att den har en rubber bezel. Hur hållbart är det i längden?
Skitsnygg faktiskt , gillar den starkt
Panerai Central on Instagram: "What are your thoughts on the new #PAM1122 Guillaume Nery Special Edition Luminor Marina. Crafted in Titanium with a rubber bezel, using a unique DMLS 3-D Printing technique this incredibly light, high performance tim
5,372 likes, 49 comments - paneraicentral on January 18, 2021: "What are your thoughts on the new #PAM1122 Guillaume Nery Special Edition Luminor Marina. Crafted in Titanium with a rubber bezel, using a unique DMLS 3-D Printing technique this incredibly light, high performance timepiece offers...www.instagram.com