• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Denna har jag inte sett här i tråden!?
1621771526521.png
 

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Nog om buntskämt, jag tycker faktiskt det ser bra ut om andra smyckade armband också finns där samt passande kläder, men bandet till ”Alien” går inte att försvara
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Nog om buntskämt, jag tycker faktiskt det ser bra ut om andra smyckade armband också finns där samt passande kläder, men bandet till ”Alien” går inte att försvara
Du är bara ovan. Ge det några månader och du kommer fråga "kan man köpa det där bandet separat?" här. :D
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Nog om buntskämt, jag tycker faktiskt det ser bra ut om andra smyckade armband också finns där samt passande kläder, men bandet till ”Alien” går inte att försvara
Där är vi nog helt överens. Bundet gör sig, imo, bra med 390, passande accessoarer och kläder. Men finns nog inte en chans att jag skulle sätta en sub på det.
och apropå det, satan vad dåligt det ”läcks” bilder, videos osv på nya vita subben. Vet att den inte släppts ännu men vafan! Nånting mer borde väl komma ut?!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Där är vi nog helt överens. Bundet gör sig, imo, bra med 390, passande accessoarer och kläder. Men finns nog inte en chans att jag skulle sätta en sub på det.
och apropå det, satan vad dåligt det ”läcks” bilder, videos osv på nya vita subben. Vet att den inte släppts ännu men vafan! Nånting mer borde väl komma ut?!
Jag ser den ganska ofta numera ... här är typ de tre senaste dagarna ...




Och https://www.instagram.com/panerai_spotted/ har postat på instastories, men de är borta nu, kommer nog igen.

Ovanstående instagrammers jobbar väl allihopa på Panerai eller hos AD, tror jag.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jag ser den ganska ofta numera ... här är typ de tre senaste dagarna ...




Och https://www.instagram.com/panerai_spotted/ har postat på instastories, men de är borta nu, kommer nog igen.

Ovanstående instagrammers jobbar väl allihopa på Panerai eller hos AD, tror jag.
Bara konstatera att jag följer för lite/fel personer på insta. Men nu är det åtgärdat. Tack för det @mårt 👍🏻
 
Topp