• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter

1623302212336.jpeg
Krona belagd med gummi är ett måste för all deskdivers, så de får bra fäste när klockan skall vridas upp.....

Detta Youtube-klipp togs bort tidigare, nu är det uppe igen, det var någon som ville se det har jag för mig. 1223 (vit sub), 1068, 1109 och 1243 (Eilean)

Gillar Eilean skarpt! :)

2021 파네라이 신모델 손목착용 영상 / Panerai wrist shot - YouTube

Jävlar så bra den ser ut!! Ohh vad jag längtar tills man kan klämma irl! Hoppas jag hatar den då. Har inte råd just nu… Frugan och ungarna anser pool vara viktigare. Märkliga prioriteringar kan jag tycka… Men vem vet, chefen kanske vaknar upp imorgon och inser vilken tillgång jag är och börjar avlöna mig efter vad jag är värd?! Då är det andra förutsättningar

Frugan och ungarna anser pool vara viktigare.

Här gäller det att vara listig.
1. Även hon måste förstå att det är ju lönlöst med pool om du inte har en klocka som du kan bära när du är i den.

2. vidare behöver du förklara att du är mån om att hon ska få hänga vid poolen med en till utseendet läskande man och att klockan är sista pusselbiten som då behöver falla på plats. Det är för hennes skull du gör detta.

3. Upprepa steg 1-3 i oändlighet.

4. Dra aldrig steg 1-3 förrän EFTER att klockan är köpt. Du glömde helt enkelt av att förmedla i tid då du saknade klocka som gav dig en hint om att det var dags - LOGIK.

4. Börja redan nu sätta av lite pengar till en kolonilott då ni kommer behöva lite tid isär efter steg 4.

Tacka mig senare.

Edit: håll oss gärna uppdaterade löpande här i tråden. Om du löpande kan ta lite bilder på hennes ansiktsuttryck är det självklart ett plus för alla inblandade.

Här gäller det att vara listig.
1. Även hon måste förstå att det är ju lönlöst med pool om du inte har en klocka som du kan bära när du är i den.

2. vidare behöver du förklara att du är mån om att hon ska få hänga vid poolen med en till utseendet läskande man och att klockan är sista pusselbiten som då behöver falla på plats. Det är för hennes skull du gör detta.

3. Upprepa steg 1-3 i oändlighet.

4. Dra aldrig steg 1-3 förrän EFTER att klockan är köpt. Du glömde helt enkelt av att förmedla i tid då du saknade klocka som gav dig en hint om att det var dags - LOGIK.

4. Börja redan nu sätta av lite pengar till en kolonilott då ni kommer behöva lite tid isär efter steg 4.

Tacka mig senare.

Edit: håll oss gärna uppdaterade löpande här i tråden. Om du löpande kan ta lite bilder på hennes ansiktsuttryck är det självklart ett plus för alla inblandade.
YES! Grymma konstruktiva förslag! Vad kan gå fel liksom?!!? Det här är vattentätt! Men du har en poäng. Alltid lättare att be om förlåtelse än tillåtelse 🤗

Jävlar så bra den ser ut!! Ohh vad jag längtar tills man kan klämma irl! Hoppas jag hatar den då. Har inte råd just nu… Frugan och ungarna anser pool vara viktigare. Märkliga prioriteringar kan jag tycka… Men vem vet, chefen kanske vaknar upp imorgon och inser vilken tillgång jag är och börjar avlöna mig efter vad jag är värd?! Då är det andra förutsättningar
Min kusins familj ha tjatat om pool så han löste det.
8FB2C816-C0C8-4566-8698-FB001B061903.jpeg

Därför du skall vara din egna chef :p

skit i poolen är ändå bara varmt i fem dagar till …..

Därför du skall vara din egna chef :p

skit i poolen är ändå bara varmt i fem dagar till …..
Haha. Fast det är rätt gött med pool ändå. Särskilt när kidsen är små. Byggde en i förra kåken och den använde vi sjukt mycket. Så jag ska inte ljuga och bara skylla på fru och barn. Även husse vill faktiskt ha pool. Men jag vill ha suben också!! Och så lär det bli. Frågan är bara när…

Tillbaka
Topp