Förstört det.Vad har dom gjort med caset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstört det.Vad har dom gjort med caset?
Varför? Varför? Varför? Gula inslag! Varför?PAM1291, Submersible Flyback Chrono, Mike Horn Edition, 500 ex, 20500 USD. Titan med keramisk ring.
Varför........?PAM1291, Submersible Flyback Chrono, Mike Horn Edition, 500 ex, 20500 USD. Titan med keramisk ring.
Fast jag är nog inte lika avigt inställd som många andra. Gummit på kronan kan jag vara utan men i övrigt kan jag nog tycka att den är rätt cool.
Jag diggar den, vill ha enPAM1291, Submersible Flyback Chrono, Mike Horn Edition, 500 ex, 20500 USD. Titan med keramisk ring.
Tycker den är rätt bra, förutom blå krona som förstör hela klockan. Fast även om den inte hade blå krona så hade den inte varit 20500$ bra.PAM1291, Submersible Flyback Chrono, Mike Horn Edition, 500 ex, 20500 USD. Titan med keramisk ring.
Det är den detaljen jag gillar.Varför........?
SäljJag diggar den, vill ha en
Varför........?
Det också
Det också!Varför........?
Då hade det inte varit en Mike Horn utan en Guillaume Nerytänk om den keramiska vridningen varit blå, jag kan inte bortse det nu
Jag tycker den är fruktansvärt lyckad. Dels creme-färgade index och lysmassa på visarna men FRAMFÖRALLT - de vågade göra en damklocka utan diamanter och pärlemotavla.Ny damklocka presenterad, 38mm Due; PAM1248.
Elegant liten sak..
Edit: ..och för första gången i världshistorien viftade min fru inte bara undan ett Paneraiförslag utan sa att "den var faktiskt fin"
Ny damklocka presenterad, 38mm Due; PAM1248.
Elegant liten sak..
Edit: ..och för första gången i världshistorien viftade min fru inte bara undan ett Paneraiförslag utan sa att "den var faktiskt fin"
Ny damklocka presenterad, 38mm Due; PAM1248.
Elegant liten sak..
Ditt julklapps problem är därmed löst, grattis.Ny damklocka presenterad, 38mm Due; PAM1248.
Elegant liten sak..
6100 Eurovad kostar den?
Helt ok ändå6100 Euro
Helt ok ändå
Men hon får behålla den klockan hon redan fått lol
Köpte henne en Aqua Terra automat 38mm när hon fyllde 40Vad har hon?
Låter bra.Köpte henne en Aqua Terra automat 39mm när hon fyllde 40
Sjukt nog tycker man ju det. Man har blivit så jäkla fartblind/skadad av de eskalerande prisnivåerna under de senaste åren..Helt ok ändå
Mmm så är detSjukt nog tycker man ju det. Man har blivit så jäkla fartblind/skadad av de eskalerande prisnivåerna under de senaste åren..