Ibland så passar det. 605 är ett annat exempel.Du med guldvisare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland så passar det. 605 är ett annat exempel.Du med guldvisare?
47mm? 57mm?
Ja, den blir väl lite väl matig på hennes arm kanske.47mm? 57mm?
Ja, den blir väl lite väl matig på hennes arm kanske.
Hoppas det kommer fler med sånna visare. Klockan passar rätt bra till hennes rymdskeppsbil för övrigt.
Det finns fler med den typen av visare, kanske inte just röda.Hoppas det kommer fler med sånna visare. Klockan passar rätt bra till hennes rymdskeppsbil för övrigt.
Yes. SophiePaneraiTänkte precis säga "det där ser ut som en kvinna"
Såg att prislappen hamnar på 55k USD. Helt galet…!
Ja. Komplett galet. Men det kanske går ihop sig. De förlorar 70% av de potentiella köparna, men de tjänar 500% mer per klocka... De har nog räknat på det, men det blir så otroligt tråkigt för oss bara.Såg att prislappen hamnar på 55k USD. Helt galet…!
Åh gud. Det hade jag inte noterat.Tittade lite hastigt tidigare idag och avfärdade modellen som tröttsam, nu vid närmare anblick så ser jag ratten som är inklämd inne i tavlan, åh nej!
Tittade lite hastigt tidigare idag och avfärdade modellen som tröttsam, nu vid närmare anblick så ser jag ratten som är inklämd inne i tavlan, åh nej!
Ska vi gissa att det är så enkelt som att datumskivan är självlysande?Är det nån som listat ut vad optical polar date är?
Polar?Ska vi gissa att det är så enkelt som att datumskivan är självlysande?
Vit/snö?
Är det nån som listat ut vad optical polar date är?
Såg något om att den har någon coating på datumet? Mer lättläst?
Det är ett ganska coolt sätt att lösa skeleton+datum, måste jag säga.Här var förklaringen. Lite roligare än jag först trodde.
Men nu var det inte så, så gode herrn har min tillåtelse att vomitera ... där borta. ---->Ugh... Inte alls vad jag hade förväntat mig av Panerai ratten inuti tavlan var ju bara riktigt tacky...
Det hade kanske varit mer lättsmält ifall det var Brabus som tog en befintlig klocka och pimpade den, så som de gör bilar. Mer lume! Mer power reserve! 3000m water resistance!
Men nu var det inte så, så gode herrn har min tillåtelse att vomitera ... där borta. ---->
Prada-pannan?Lite konstigt att skådespelaren inte har brabuspannan i brabusfilmen utan en annan panna?
Attans vad bling det var på den1204? Vet inget mer, tror jag...
1204? Vet inget mer, tror jag...