Ja, den vita är verkligen helgrym.So it's out there.
Folk kommer gå bananas, otroligt bra överlag. Lite störande med e-steel-texten på de modellerna men fy faaaan vad bra de är i övrigt. Liksom den vita... M.fl....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den vita är verkligen helgrym.So it's out there.
Folk kommer gå bananas, otroligt bra överlag. Lite störande med e-steel-texten på de modellerna men fy faaaan vad bra de är i övrigt. Liksom den vita... M.fl....
Den gröna är så sjukt vacker. Hade köpt den gröna utan att blinka om det inte vore för e-steel texten...
Den vita är fantastiskt fin, dom andra också... Tänk om dom hade varit i titan
Den gröna är så sjukt vacker. Hade köpt den gröna utan att blinka om det inte vore för e-steel texten...
P900 istället för P9010 är ingen dealbreaker för mig, men just tavlan tittar man på konstant och jag har en känsla att den kommer störa mig personligen för mycket.
Tu be continued...Det är som att du borde levla upp från 42 sub upp till 44, där är sweet spoten
Inte jagJag tar hellre esteel än automatic, fight me.
Den var bäst tyckte jagDen här var inte heller att leka med
Helt enig, ska vi tro att det kommer några Bronzo också?Den var bäst tyckte jag
Nästa år säkert .. tror de vill sälja dessa förstHelt enig, ska vi tro att det kommer några Bronzo också?
Ja, det hade varit grymt
Vore fett med titan också.
Den här var inte heller att leka med
Jag vill ha den blå esteel med esteel på. Det är coolt med esteel. Punkt.So it's out there.
Enig. Snygga som fan och e-steel är riktigt nice (även om jag absolut inte vill ha texten på tavlan). Den svartgråa är min favvoJag vill ha den blå esteel med esteel på. Det är coolt med esteel. Punkt.
Nej det är "bara" återvunnet stål.Är esteel något mer än hälften återvunnet stål? Får den en annan färg, andra egenskaper eller nåt?
Hundra procent enig. Jag har stört mig något enormt på att Automatic skrivs med stort A när resten av texten på tavlorna har varit i versaler.Jag tar hellre esteel än automatic, fight me.
Wow! 44mm, Äntligen!!
E steel texten var ingen höjdare… Men den vita var super!So it's out there.
Jag älskar den.Wow! 44mm, Äntligen!!
Den vita känns extra intressant. Vad tycker ni?
Varför vill man ha en “rubberized crown” ?
Möjligen oddface som hittat en ny marknad för resterna av sina straps.jag har bara kondomskämt på lager, men dubbelt skydd?
Haha, japp, står eRubber smått på kronan om man tittar nogaMöjligen oddface som hittat en ny marknad för resterna av sina straps.