Det ser ju så ut, med tanke på stickern. Men jag har inte sparat läckan/bilden på den där, så jag vet inte vad det skulle vara för släppdatum (samt är för lat för att försöka hitta i den här tråden).Är den släppt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ser ju så ut, med tanke på stickern. Men jag har inte sparat läckan/bilden på den där, så jag vet inte vad det skulle vara för släppdatum (samt är för lat för att försöka hitta i den här tråden).Är den släppt?
Jupp.Är den släppt?
Den där är väl 42mm ?Den här tror jag inte att jag har sett förut. 44mm. Någon som har ett referensnummer och mer info?
Det kan förklara varför den gått under min radar i så fall Men den är ny, va?Den där är väl 42mm ?
Yes. Kom i år. Minns inte refDet kan förklara varför den gått under min radar i så fall Men den är ny, va?
Ingen annan vet ref heller.Yes. Kom i år. Minns inte ref
Ingen annan vet ref heller.
Hade varit riktigt bra utan det där löjliga siktet/måltavlan bakom subsekunden
Delvis. Luna Rossa, segelbåten som Panerai sponsrar är co-sponsored av Prada.Är det ett Prada-collab vi ser??
Delvis. Luna Rossa, segelbåten som Panerai sponsrar är co-sponsored av Prada.
Det har pågått länge, det här är inte första Luna Rossa modellen.
Konstiga klockor, vid en första anblick, men kul att flera av dem är 44mm.
Vill veta vilken den episka pjäsen som är på G är...1360 och 1361 i alla fall ...
Den där ser ju riktigt trevlig ut!Nu ni...
Pam 1335.
Kommer i november - december...
Den där ser ju riktigt trevlig ut!Nu ni...
Pam 1335.
Nu ni...
Pam 1335.
Bara så jag är med - det är den vi såg i "den där" PDF:en efter W&W ?Den där ser ju riktigt trevlig ut!
?Bara så jag är med - det är den vi såg i "den där" PDF:en efter W&W ?
"Läckte" ju en PDF efter presentationen för Paneristi
Nu ni...
Pam 1335.
Jag diggar tavlan men känner samtidigt att det blir något fel tillsammans med de blanka visarnaTycker fortfarande texturen i tavlan är meh
Jag diggar tavlan men känner samtidigt att det blir något fel tillsammans med de blanka visarna
Håller med, speciellt med gradientfärgTycker fortfarande texturen i tavlan är meh