Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just ja. Det var ett nytt Brabus event nu ja. Och därmed ny modell också.
Passar bättre i blått än rött, som någon i GPC sa. Men denne har rätt
Det är ingen vacker pjäs men ett steg i rätt riktning i alla fall.
Allt jag harFolk som har information/bilder på den gröna Quaranta som sägs komma mycket snart kan väl posta dem i den här tråden? ;-)
Du sugen på en 40mm-Panerai??Allt jag har
Så synd att det är snapback på den. Hade varit riktigt sugen på en annars :-(
PAM01304 - Luminor Quaranta Verde Militare
Luminor Quaranta Verde Militare, PAM01304 Automatic mechanical, P.900 calibre Polished steel, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Har vi några mått på Quaranta än?
40,5 | 49,6 | 12,8 |
Hellre 40mm Luminor 1950 än 39mm Explorer 1 tänkte jag först..Du sugen på en 40mm-Panerai??
Vissa saker är gjorda för att vara stora, andra för att vara små… tänk om därHellre 40mm Luminor 1950 än 39mm Explorer 1 tänkte jag först..
Vart köper man den till vänster? Kanske kan bli stökig att parkera i Vasastan men man kan ju alltid ställa sig ovanpå de andra bilarna.Vissa saker är gjorda för att vara stora, andra för att vara små… tänk om där
Den nya radiomir bronzon, 760 tror jag, är den liksom årets utgåva av bronzo? För visst sa JMP något om en ny bronzo per år? Påminn mig?
Det var därför jag kände mig lite förvirrad. Men det är inte första gången JMP sagt något som sedan inte blivit av.Jag minns samma, och att 968 skulle göras varje år också. Samt att de klockorna tillsammans skulle göras i max 1000 ex.
760 verkar vara svårare att få tag i än annars och man får en vid en middag med jmp själv?
Oki, det ser ut att vara samma iafKrons har det här inne. Är det samma? Det är i alla fall inte det gamla canvaset eller pet. Ursäkta potatis, bandet är mörkblått.
Jag tyckte också det. Ska jag köpa det åt dig?Oki, det ser ut att vara samma iaf
Såg det här lite sent, avvaktar dock men tack iafJag tyckte också det. Ska jag köpa det åt dig?
Och Krons har det blåa.Grönt PET band finns inne på Nymans om någon är sugen. Till det facila priset av 2100kr