• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Pam 1334 - en lite bättre bild för att se texturen.

1651065222640.png
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Folk som har information/bilder på den gröna Quaranta som sägs komma mycket snart kan väl posta dem i den här tråden? ;-)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Folk som har information/bilder på den gröna Quaranta som sägs komma mycket snart kan väl posta dem i den här tråden? ;-)
Allt jag har

Så synd att det är snapback på den. Hade varit riktigt sugen på en annars :-(

Screenshot_20220508-134047.png


 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Here we go..

 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Den nya radiomir bronzon, 760 tror jag, är den liksom årets utgåva av bronzo? För visst sa JMP något om en ny bronzo per år? Påminn mig?
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Den nya radiomir bronzon, 760 tror jag, är den liksom årets utgåva av bronzo? För visst sa JMP något om en ny bronzo per år? Påminn mig?

Jag minns samma, och att 968 skulle göras varje år också. Samt att de klockorna tillsammans skulle göras i max 1000 ex.

760 verkar vara svårare att få tag i än annars och man får en vid en middag med jmp själv?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag minns samma, och att 968 skulle göras varje år också. Samt att de klockorna tillsammans skulle göras i max 1000 ex.

760 verkar vara svårare att få tag i än annars och man får en vid en middag med jmp själv?
Det var därför jag kände mig lite förvirrad. Men det är inte första gången JMP sagt något som sedan inte blivit av.

#fortfarandebitter #yearoftheradiomir2020/2021/2022
 
Topp