Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm den där rackaren såg vi lite snabbt på P-day.. Ny svinbra basmodell ist för 753
Ping @johnz helt enkelt ...Mm den där rackaren såg vi lite snabbt på P-day.. Ny svinbra basmodell ist för 753
Jag noterar att några av modellerna vi såg på Pday inte har dykt upp ännu ...
Ping @johnz helt enkelt ...
Vad är detta för referenser? Storlek?
1350 är base och har patinasteel, denna har subsekund och blankpolerad boett ser det ut som.@David71
Den vita är https://www.panerai.com/nl/en/colle...on/radiomir/pam01350-radiomir-tre-giorni.html
Den svarta är inte släppt än, okänd ref, men den är 45mm den med.
.... du har helt rätt ... jag skyller på dålig hjärna ...1350 är base och har patinasteel, denna har subsekund och blankpolerad boett ser det ut som.
Diskuterats några gånger redanHar vi sett denna förut? Inte en radiomir...
Jag ser inte guld vet duDiskuterats några gånger redan
Just nu är 753 kvar på hemsidan. Men vad vi har lärt oss av Panerai på sistone är att många modeller fasas ut fort, så räkna med att 753 försvinner också.Är tanken att 1334, 1335 och 1350 tar steget in som basmodell samtidigt som 753 fasas ut, eller kommer 753 vara kvar? Trots allt en prisdiff på 2100€, och ser ut att vara samma urverk och samma WR. Tyckte 1334 såg riktigt intressant ut.
Okej, tack!Just nu är 753 kvar på hemsidan. Men vad vi har lärt oss av Panerai på sistone är att många modeller fasas ut fort, så räkna med att 753 försvinner också.
Det är dock annat case, annan urtavla och andra visare ...
Har han rakat armar och händer och sedan låtit det växa ut till lite stubb?Här är bilder från en läcka som inte är jag.
Due 38
Carbotech 44
Radiomir Tourbillion Bronzo
Det har inte presenterats något Due officiellt alls än, enbart ett gäng Radiomir.Har vi hört något om WR på Due?
Aha, tack. Varit en rörig dag så jag har inte kunnat följa allsDet har inte presenterats något Due officiellt alls än, enbart ett gäng Radiomir.
Den är blå, eller hur? Väntar på svart tavla med guldvisare och svart tavla med blå visare, aka baby 720.
Det gör det säkert medvetet.Den är blå, eller hur? Väntar på svart tavla med guldvisare och svart tavla med blå visare, aka baby 720.
De gör det helt medvetet, Richemont, bara för att jävlas. Terror och tortyr. Hur kan de presentera Radiomirs med metallicvinröda tavlor och dag- och datumvisning men inte det ALLA (nåja) väntar på?! Vad är nästa steg Musse Pigg och färgglada bollar?!
Det gör det säkert medvetet.
Det som är intressant är at vi såg ett par modeller som jag vill minnas var mer åt det hållet du önskar på Pday, och bland alla galna modeller som har läckt de senaste dagarna så har vi inte ännu sett röken av de modellerna.
Den är hutlöst fin!!!!1349 på min handled!