• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter

9BBCA564-C4DF-48C0-AC8F-9B8F4519E207.jpeg

Ehum? :)

En sak min trötta hjärna kan säga är att det är ett relativt stort gäng modeller som vi vet är på g som vi inte ännu har sett. Kanske visas de upp under veckan, kanske dröjer det länge (som det gjort ibland med vissa släpp).

Är tanken att 1334, 1335 och 1350 tar steget in som basmodell samtidigt som 753 fasas ut, eller kommer 753 vara kvar? Trots allt en prisdiff på 2100€, och ser ut att vara samma urverk och samma WR. Tyckte 1334 såg riktigt intressant ut.

Är tanken att 1334, 1335 och 1350 tar steget in som basmodell samtidigt som 753 fasas ut, eller kommer 753 vara kvar? Trots allt en prisdiff på 2100€, och ser ut att vara samma urverk och samma WR. Tyckte 1334 såg riktigt intressant ut.
Just nu är 753 kvar på hemsidan. Men vad vi har lärt oss av Panerai på sistone är att många modeller fasas ut fort, så räkna med att 753 försvinner också.

Det är dock annat case, annan urtavla och andra visare ...

Just nu är 753 kvar på hemsidan. Men vad vi har lärt oss av Panerai på sistone är att många modeller fasas ut fort, så räkna med att 753 försvinner också.

Det är dock annat case, annan urtavla och andra visare ...
Okej, tack!

Ja absolut, och jag tyckte både den nya urtavlan och caset ser mycket bättre ut än innan!! Blir spännande att prova.

Den är blå, eller hur? Väntar på svart tavla med guldvisare och svart tavla med blå visare, aka baby 720.

De gör det helt medvetet, Richemont, bara för att jävlas. Terror och tortyr. Hur kan de presentera Radiomirs med metallicvinröda tavlor och dag- och datumvisning men inte det ALLA (nåja) väntar på?! Vad är nästa steg Musse Pigg och färgglada bollar?!

Den är blå, eller hur? Väntar på svart tavla med guldvisare och svart tavla med blå visare, aka baby 720.

De gör det helt medvetet, Richemont, bara för att jävlas. Terror och tortyr. Hur kan de presentera Radiomirs med metallicvinröda tavlor och dag- och datumvisning men inte det ALLA (nåja) väntar på?! Vad är nästa steg Musse Pigg och färgglada bollar?!
Det gör det säkert medvetet. :D

Det som är intressant är at vi såg ett par modeller som jag vill minnas var mer åt det hållet du önskar på Pday, och bland alla galna modeller som har läckt de senaste dagarna så har vi inte ännu sett röken av de modellerna.

WAIT A MINUTE!!!

Det här är ju den blå 47mm som vi såg en översiktsbild av för några år sedan!!! Nu kan jag inte hitta skärmdumpen jag tog, men det lär ju vara minst 2-3 år sedan.

COOOOOOOOOLT! Är det någon som har kvar översiktsbilden?

Jag såg någon (Mario) som testade 45mm california och den här, och den här är definitivt 47mm. Bilder nedan!

Uppdatering: Enligt Mario så har jag fel, den är också 45mm. Jaja ... knepigt med foton. Kan ni förstå att jag gissade fel? :)

1680014505268.png

1680014514289.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp