Introducing: The 40mm Panerai Radiomir Quaranta Goldtech
Sizing down for a wider audience.
www.hodinkee.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den med brun tavla till söndagskvällarna och de lediga stunderna. Känns som man kanske skulle unna sig mer ledigt då ocksåHere we go, välkomna till Watches and Wonders. Hodinkee verkar ha koll...
Introducing: A New Panerai Radiomir Otto Giorni With Distressed Vintage Vibes
It's the modern Panerai you know, with just a few tweaks to make it look like the old Panerai you want.www.hodinkee.com
Introducing: The 40mm Panerai Radiomir Quaranta Goldtech
Sizing down for a wider audience.www.hodinkee.com
Price: $12,300
Galet.Price: $12,300
kommer sälja jäääääätemångaPrice: $12,300
Det är många som heter något med Giorni numera. Vilken menar du?tavlan på 1349, god damn!
Giornin var grymt nice med! Tror den lär vara rätt sick live!
sorry 1350Det är många som heter något med Giorni numera. Vilken menar du?
för att den är snyggare
Försöker se logiken i prissättningen.. Varför är calin 2600 euro dyrare?
Det enda som skiljer är väl tavlan? Är det så mycket dyrare att trycka en tavla i grön färg med cali-layout?
Verkligen inteför att den är snyggare
jag har rätt du har felVerkligen inte
Ja, det har du rätt i.jag har rätt du har fel
Lite ologiskt, normalt sett brukar väl de med subsekund vara dyrare? Men ändå fantastiska släpp, svårt att välja mellan 1347, 1349 och 1350. Det blir nog en Radiomir för mig i år
Försöker se logiken i prissättningen.. Varför är calin 2600 euro dyrare?
Det enda som skiljer är väl tavlan? Är det så mycket dyrare att trycka en tavla i grön färg med cali-layout?
Jodå, vänta ...Ingen variant med svart ”normal” tavla, typ en mini 720?
Dåligt med bilder på 1350 ? Har något hittat ?
Dåligt med bilder på 1350 ? Har något hittat ?