• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter

Ny 44mm keramisk på länk, och jag konstaterar att då blir det på den "platta" typen av länk, inte "kronskydds"-typen som på stål/guld/etc...

1733310182412.png

Inte alls dum faktiskt! Gillar't :) hade aldrig vågat äga en keramisk klocka dock. Hade varit typiskt min tur att smocka i en valvsdörr på jobb och klockan går av på mitten

Inte alls dum faktiskt! Gillar't :) hade aldrig vågat äga en keramisk klocka dock. Hade varit typiskt min tur att smocka i en valvsdörr på jobb och klockan går av på mitten
Ja, sånt kan hända. Jag har dragit en stålpanna i en valvsdörr, vilket chippade av en del av hornet, och det var ändå stål. Sen var jag knasig nog att skaffa en keramisk, men jag var ju helt klart nervös. :)

Kommer även släppas en annan fin basmodell september 2025, ej limiterad(500 ex per år), 44mm bettarini, dock samma urverk och 300m med en svart drömtavla (för mig).

Skrev upp mig hos Panerai Stockholm på ett ex samma dag som den presenterades på P-Day förra veckan. Tyvärr får vi inte posta bilder på den ännu men lite hype skadar ju inte. 😶
Den är man ju inte alls nyfiken på 😳

gud förbannat

Tillbaka
Topp