Jaja! Funkar väl också..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaja! Funkar väl också..!
Jaja! Funkar väl också..!![]()
jaha, visste inte att det fanns en sådan, ska sluta svamla i fel tråd isåfall..Haha klart det gör, skönt att du fokuserar på denna tråd istället för den orangea passarounden![]()
jaha, visste inte att det fanns en sådan, ska sluta svamla i fel tråd isåfall..![]()
Allt är bättre i denna tråd! Fri sprit, breda trottoarer.Nej Martin, stanna i denna. Du trivs bäst här!
Han kommer vad det lider. Han är mer intresserad än han själv förstårVälskrivet, håller helt klart med dig.
Hälsa sonen att han var jäkla trevlig han med, locka in honom här på ks nu![]()
Får nog revidera priset lite... Det billigaste priset från ett EU-LAND är 12000:- med länk.Med ett pris på strax under 9000:- med länk på Chrono så måste man väl ändå säga att den är prisvärd?
Uret tar över 14000:- och då känns det inte lika prisvärt längre. För den är INTE i klass med min Marinemaster!
Får nog revidera priset lite... Det billigaste priset från ett EU-LAND är 12000:- med länk.
Den är väl redan bokad och köpt av dig?Törs man köpa Seikon @Mattias Hedlin ? Ligger den i surströmmingsburken i detta nu och väntar på mig![]()
Det låter bra! Jag ska försöka hålla liv i henne till dessKul med mycket uppdateringar @Mattias Hedlin supertaggad inför min kommande vecka!![]()
Det har jag faktiskt ingen aning om! Har ju aldrig klämt på en Stowa.Så @Mattias Hedlin är den bättre än Stowa?
Du har verkligen höjt nivån på tråden och föregår med ett mycket gott exempel!![]()
Vet inte om jag skrev det tidigare, men klockan bygger ju mycket på höjden.
När man har den på armen så sticker spännet ut nästan lika mycket som själva klockan.
Jag lyckades faktiskt få in den under macheten! (ja det heter machete, fråga @Equilibrium)
![]()
Oftast ser det ut såhär
![]()
På bilden nedan ser man höjden
![]()
och här ser man höjden på spännet
![]()
Av bilderna att döma så ser det ut som att spännet bygger mer än klockan i sig? Vilket å andra sidan säkert går att dribbla bort när någon vinner klockan och kan kapa bort en bit "dögummi"
Klickar febrilt på ogilla-knappen...Ja, det ska jag göra när jag vinner klockan.![]()
Hahahaha bara bra att den får utstå lite riktiga tester!Det låter bra! Jag ska försöka hålla liv i henne till dess
Glassen gjorde att vridringen fastnade. Fick skölja lite till så nu är problemet ur världen. Skäms lite dock![]()
Klickar febrilt på ogilla-knappen...
Ni har fattat fel. Det är den som uppdaterar mest som vinner klockan!![]()