Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min herre behagar skämta! Är det dig Doris refererar till som "stalkern"?Jag känner att jag behöver rätta på er... Det är JAG som kommer att ta hem Doris!
Hon vet inte vad hon pratar om... Du har manipulerat henne! Det skulle ju vara vi!Min herre behagar skämta! Är det dig Doris refererar till som "stalkern"?
![]()
Låt oss säga att jag är.. övertygandeHon vet inte vad hon pratar om... Du har manipulerat henne! Det skulle ju vara vi!![]()
Undrar om @Biffbert har slokhatt och en himmelsblå Cadillac-cab också?Låt oss säga att jag är.. övertygande
![]()
Delad vårdnad?Nu upplever jag att konflikten om Doris har nått ett graverande läge med återkommande hot och nyttjande av droger. För att lugna ner en konflikt som i ett längre perspektiv kan hota hela KS föreslår jag att jag förvaltar klockan i avvaktan på en lösning av era interna meningsskiljaktigheter. Vi måste ha Dosis bästa i åtanke när vuxna träter!
Med vänlig hälsning,
Konsul
Jag inboxar min adress...
Inte dåligt jobbat på en torsdagsmorgon![]()
Har visst dragit me'na ner i fördärvet
Hahaha onsdagskväll var det, bevare mig väl.Inte dåligt jobbat på en onsdagskväll/torsdagsmorgon![]()
Hahaha onsdagskväll var det, bevare mig väl.
Annars hade chefen varit missnöjd![]()
Fullkomligt förälskad faktiskt!Hehe förstod det
Vad tycker du hittills om Doris då?
Nja... hon var redan nere i träsket kan jag lova!![]()
Teknikaliteter... Huvudsaken som vi alla måste komma ihåg är ju i alla fall att vår tråd piskar skiten ur dendär orangea kusinen.Nja... hon var redan nere i träsket kan jag lova!
Verkligen!Teknikaliteter... Huvudsaken som vi alla måste komma ihåg är ju i alla fall att vår tråd piskar skiten ur dendär orangea kusinen.
Jag gjorde det förbjudna och gick in i den oranga tråden.
Där skrev jag ett hånfullt inlägg. De är dock så skakade av vår framgångssaga att de inte tordes ta upp fighten!
Hahaha jag var nära på att göra samma sak i svagt ögonblick härom dagen... Lite hån i all välmening gör dem gottJag gjorde det förbjudna och gick in i den oranga tråden.
Där skrev jag ett hånfullt inlägg. De är dock så skakade av vår framgångssaga att de inte tordes ta upp fighten!
Det går snabbt utför så här i slutskedet för passaroundandet, dOris skulle inte palla med en månad till av detta leverne![]()