Äntligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seger! Fasen vad fin den är alltså!Äntligen!
TackSeger! Fasen vad fin den är alltså!
Kan nästan garantera att de kommer använda 40mm boetten igen i en icke limiterad modell utan fuktspärr.Hade mer än gärna haft en variant på 40mm också, 45 känns alldeles för stort! Tror du BP hör våra böner?
Grymt! Är själv duktigt sugen men är lite orolig för att 40mm skulle vara för litet, tycker 45mm funkar klockrent. Kanske skulle vilja ha den någon millimeter mindre men stör mig absolut inte på att klickan är stor.Sir,
Please find in attached our bank transfer details with the reference of the watch. We are glad that you be one of the first owner of the Blancpain MIL-SPEC.
Best regards,
Bara vänta då . Referens är för övrigt 5008-1130-71 (71 för länk)
Det verkar ju inte gå snabbt... jag väntar på mitt Nato sen mitten av December..Jag har hitills väntat 19 veckor
Väntar varifrån? Känns som att det borde vara enklare att kontakta en annan AD?Det verkar ju inte gå snabbt... jag väntar på mitt Nato sen mitten av December..
Nymans. Bandet (large) beställdes samtidigt med Bathyn och betalades när jag hämtade ut klockan. Måste nog gå in å påminna dem nån dag..Väntar varifrån? Känns som att det borde vara enklare att kontakta en annan AD?
Aldrig betala för något innan leverans.Nymans. Bandet (large) beställdes samtidigt med Bathyn och betalades när jag hämtade ut klockan. Måste nog gå in å påminna dem nån dag..
Allvarligt, det är helt stört vilken lume. Jag trodde det skulle vara som en bättre Seiko men det är ju som en stor härlig neonskylt.
Gick in via källaringången och trodde att någon hade tänt en ficklampa men det var bara BPn som lös upp rummet.
Lumen är kanon, tycker däremot att en SEIKO-dykare med mycket lume lyser bättre.Allvarligt, det är helt stört vilken lume. Jag trodde det skulle vara som en bättre Seiko men det är ju som en stor härlig neonskylt.
Sjukt snygg!
(A blog to watch)
Faaan alltså, kan inte släppa denna. Well played @Ceramic ! Jag har osunda ta kar, är bara två försäljningar ifrån en finansiering. Är dock orolig för storleken, tycker ju 45mm-versionen sitter kanon, 40mm borde kännas väldigt liten.
Kronskydden och ju också märkliga men knappast en deal breaker.
40 är för liten!
(A blog to watch)
Faaan alltså, kan inte släppa denna. Well played @Ceramic ! Jag har osunda tankar, är bara två försäljningar ifrån en finansiering. Är dock orolig för storleken, tycker ju 45mm-versionen sitter kanon, 40mm borde kännas väldigt liten.
Ja, är ganska säker på det. En dyr chansning annars.40 är för liten!
Som tur är har jag svårt för fuktindikatorn estetiskt och jag håller med om storleken. Iofs har jag bara haft 45an två dar på handleden men känslan är perfekt, både på gummi och nato.
(A blog to watch)
Faaan alltså, kan inte släppa denna. Well played @Ceramic ! Jag har osunda tankar, är bara två försäljningar ifrån en finansiering. Är dock orolig för storleken, tycker ju 45mm-versionen sitter kanon, 40mm borde kännas väldigt liten.
Jag köper den billigt av dig när du kommer fram till att den är för liten...Ja, är ganska säker på det. En dyr chansning annars.
känns som det finns få klockor med så stark lume på vridringen
Gick in via källaringången och trodde att någon hade tänt en ficklampa men det var bara BPn som lös upp rummet.
22mm? Eller finns det 23-24 från nån superhemlig source? Testar med mina gamla 22or och det sitter snyggt. Inget glapp som stör.
Nya kläder från Phoenix.
Väldigt skönt. Lite hårt i kanterna men det blir nog bättre.Riktigt snyggt!
Bekvämt?
Ja, 22mm. Körde Zuludiver 23mm innan detta men tycker inte det blir någon glipa med 22mm så kör nog på.22mm? Eller finns det 23-24 från nån superhemlig source? Testar med mina gamla 22or och det sitter snyggt. Inget glapp som stör.
Väldigt skönt. Lite hårt i kanterna men det blir nog bättre.
Ja, 22mm. Körde Zuludiver 23mm innan detta men tycker inte det blir någon glipa med 22mm så kör nog på.
Tack! Jepp, det gröna är 22mm Phoenix nato. Det svarta är 23mm Zuludiver.23mm Zuludiver finns hos watchgecko. Köp tunna versionen om ni ska köpa, annars får det inte plats.Härligt. Det är ett 22mm?
Det är nog det snyggaste wristshot jag sett hittills. Grym bild och vacker klocka!
Mmmmhmm, språkförbistring....... hate it when that happens. Så vad händer om den visar sig för liten? All dykning i barnpoolen denna sommaren.
Jag gjorde en förfrågan på om det gick att beställa en Mil-Spec och när svaret kom blev det uppenbart att språkförbistringar hade medfört att de hade uppfattat det som en personlig bokning.
Så en Mil-Spec är beställd och jag antar att sommaren är säkrad.
I så fall är det bara att lida och gnälla varje dag till man inte pallar längre.Mmmmhmm, språkförbistring....... hate it when that happens. Så vad händer om den visar sig för liten? All dykning i barnpoolen denna sommaren.
Lär ju inte bli världshistoriens mest svårflippade klocka gissningsvis.I så fall är det bara att lida och gnälla varje dag till man inte pallar längre.