Ceramic
Silver
Svårt sugen. Sett nån prislapp?
Säkert slut redan, men ändå.
13k eur på sail cloth eller nato. 15k på länk.
Funderar starkt på att beställa en på länk och bli owg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt sugen. Sett nån prislapp?
Säkert slut redan, men ändå.
13k eur på sail cloth eller nato. 15k på länk.
Funderar starkt på att beställa en på länk och bli owg.
Förbaskat trevlig, men hade gärna sett en storlek mitt emellan de standard 45 resp. dessa 40mm. 42-43 hade varit magiskt..Bumpar tråden med foto på blancpains senaste modell. 40mm. 500ex. Finns med länk också. Hittar dock inget foto med länk.
http://www.blancpain.com/en/news/tribute-fifty-fathoms-mil-spec
Förhandla till dig ett bra paketpris med länk, nato och stil cloth.....Sen kan du bli OWG
Nej Nej Nej....40mm är perfekta storleken!Förbaskat trevlig, men hade gärna sett en storlek mitt emellan de standard 45 resp. dessa 40mm. 42-43 hade varit magiskt..
Bumpar tråden med foto på blancpains senaste modell. 40mm. 500ex. Finns med länk också. Hittar dock inget foto med länk.
http://www.blancpain.com/en/news/tribute-fifty-fathoms-mil-spec
Förbaskat trevlig, men hade gärna sett en storlek mitt emellan de standard 45 resp. dessa 40mm. 42-43 hade varit magiskt..
Hade mer än gärna haft en variant på 40mm också, 45 känns alldeles för stort! Tror du BP hör våra böner?Tråkigt att dom flesta mindre varianterna har varit limiterade. Hade också velat se en på 42mm i ständig produktion, hade nog vart perfekt.
Jag hoppas att dom hör oss, hade vart trevligt.Hade mer än gärna haft en variant på 40mm också, 45 känns alldeles för stort! Tror du BP hör våra böner?
Förbaskat trevlig, men hade gärna sett en storlek mitt emellan de standard 45 resp. dessa 40mm. 42-43 hade varit magiskt..
Ser framemot paketöppnings tråden!Sir,
Please find in attached our bank transfer details with the reference of the watch. We are glad that you be one of the first owner of the Blancpain MIL-SPEC.
Best regards,
Bara vänta då . Referens är för övrigt 5008-1130-71 (71 för länk)
Sir,
Please find in attached our bank transfer details with the reference of the watch. We are glad that you be one of the first owner of the Blancpain MIL-SPEC.
Best regards,
Så snygg!Sir,
Best regards,
Så snygg!
Vet du vad ett 20mm sailcloth kostar?
Jag ställde en fråga i Baseltråden, men så klart att den är bättre lämpad här inne. Det var huruvida det endast är den vita delen av cirkeln som färgas röd om det skulle vara så att caset skulle börja läcka? Dvs är det orangea endast där för estetiken?
"Jean-Jacques Fiechter continued with his pre-occupation for diver safety and soon incorporated an additional feature for his watches: a circular water-tightness indicator. If, by chance, liquid were to leak into the watch case, a disk at 6 o’clock would signal the problem by changing its color from white to red."
Den nya mil-spec-en är fantastisk. Skulle de släppa en unlimited edition utan fuktmätning och datum, samt prissätta den till 79K, skulle de få en grym storsäljare.
Hade inte tänkt på att denna är 14 bast! Svårt att tro! Det är iof min dotters årsklocka!En "subkiller"
Nej, vi satsar på att det går 14 år denna gången också innan nästa 40mm ff.
TjusigSir,
Best regards,
Läckert!Nu är den tillbaka efter ca 10 veckor. Skulle enligt utsago ta 5 veckor men sett till hur länge andra fått vänta så kanske det är godkänt.
Det är inte någon som skulle kunna tänka sig att sälja sin länk? PM gärna isf.
Helt ok ändå. Jag fick besked om 4-5 veckors leverans på ett gummiband.Nu är den tillbaka efter ca 10 veckor. Skulle enligt utsago ta 5 veckor men sett till hur länge andra fått vänta så kanske det är godkänt.
Det är inte någon som skulle kunna tänka sig att sälja sin länk? PM gärna isf.
Jag har hitills väntat 19 veckorHelt ok ändå. Jag fick besked om 4-5 veckors leverans på ett gummiband.
Jag har hitills väntat 19 veckor
Oj! Som att göra en nybilsbeställning...fantastiskt.Jag har hitills väntat 19 veckor
Service o vridningen, tror de glömde skicka min eftersom den gick iväg kring 25/11
Detta är väl nackdelen med en klocka som inte kan servas i Sverige.