Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1800kr exkl spänne var det senaste jag hörde.Nån som vet typ hur mycket ett sailcloth/ canvas band till en ff kostar att köpa hos ad?
Tack för svaret!1800kr exkl spänne var det senaste jag hörde.
Jag plockade av mitt efter typ en timma, klockan blev för topptung på sailcloth.
1800kr exkl spänne var det senaste jag hörde.
Jag plockade av mitt efter typ en timma, klockan blev för topptung på sailcloth.
DET STÄMMER SÄKERT. Mitt minne kan svika mig.@INSANE 3200,- betalade jag @Nymans Ur 1851 för mitt!
Citerar dig.Nymans? Betalade 700 € för mitt i Paris. Köpte ny sail cloth oss nymans - 3 300 SEK. Butiqen i Paris ville ha 170 € för samma band
Se ovan.Tack för svaret!
Jag har aldrig använt min! Men den är ascool och onödig. Precis som man vill ha det!Vet inte om Blancpain säljer dessa direkt till kund längre men nu är den i alla fall min.
Onödigt men ascoolt och löjligt dyrt bandbytesverktyg.
Passar den din boett? Det är nog olika versioner i så fall...Jag har aldrig använt min! Men den är ascool och onödig. Precis som man vill ha det!
Ska du sälja din?Jag har aldrig använt min! Men den är ascool och onödig. Precis som man vill ha det!
Nej aldrig! Den passar nog bara 40mm och ser lite annorlunda ut. Så här ser min ut. "Benen" innehåller extra stift och skruvar mm. Taskigt foto.Ska du sälja din?
Vi har olika versioner.Passar den din boett? Det är nog olika versioner i så fall...
Tror jag kan fixa ett kitt till dig om du vill...Ska du sälja din?
Härligt!Tror jag kan fixa ett kitt till dig om du vill...
Kavaj och dykarklocka...Gillar det
Kavaj och dykarklocka...
Dressad dykarklocka och ned-dressat band...
Ljusgrön lume och mörkgrönt band...
Ställer mig tveksam till kombon.
På med camoshorts och gå ner på stranden däremot, då kanske.
Igen?På väg till swatch group med DSOTM.
Bumpar tråden med foto på blancpains senaste modell. 40mm. 500ex. Finns med länk också. Hittar dock inget foto med länk.
http://www.blancpain.com/en/news/tribute-fifty-fathoms-mil-spec