Näääää... Tycker Bathyscapen är en stor miss faktiskt. Gillar inte alls estetiken eller storleken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Näääää... Tycker Bathyscapen är en stor miss faktiskt. Gillar inte alls estetiken eller storleken.
Tycker chronon är en fullträff! Men kanske annat IRL?Näääää... Tycker Bathyscapen är en stor miss faktiskt. Gillar inte alls estetiken eller storleken.
nä...jag tvingade mig själv att byta klocka idag så den fick vila idag (antar att du syftar på min BP med safirvridning). Blev dock min svarta BP FF med stålvridning idag så det blev BP iaf..Cristian du funderar inte på att flippa..?
Shit vad aqualungversionerna är grymma, även versionerna med kronograf.
Ja, inte helt förälskad i concept 2k med stål ring...:
nä...jag tvingade mig själv att byta klocka idag så den fick vila idag (antar att du syftar på min BP med safirvridning). Blev dock min svarta BP FF med stålvridning idag så det blev BP iaf..
Har nästan blivit OWG.
Riktigt snygga. Den med guld kostade 27100 USD :S
Den är speciell. Jag gillar den men den med safirvridning är en favoritJa, inte helt förälskad i concept 2k med stål ring...
Bumpar denna gamla tråd med ett handledsskott.
O vilken jävla manschettknapp dessutom!!Har ingen FF då jag tycker den är för stor för mig, men har en ultra slim villeret! Liten men fantastisk dressare! Clean tavla och väldigt diskret, även en fantastisk baksida! Har ingen bra bild på den här telefonen, men ska ta nya så fort jag kan!
Haha är minst lika rädd om dom som klockanO vilken jävla manschettknapp dessutom!!
Jag är lika nöjd idag som när jag köpte den. Älskar vridningen, tavlan, visarna. Länken är grym men saknar microjustering och det är nog det enda jag kan anmärka på men det stör mig inte alls.Glömde fråga - är du fortfarande like nöjd? Pros/cons med klockan?
Servicen ink annat som skulle lagas gick på totalt 9800kr. Verket är 1151 om det är det frågade efter?Mycket kool klocka! Vad gick servicen på? Är det 1315 referensen i den?
Japp. Tråkigt att vänta så länge.@Cristian 7 månader?! Annars vacker klocka
Kostade väl ungefär vad jag trodde men 7 mån, jisses. Där är anledningen till att jag knte köpt någon. Hittar man en aqualung eller liknande för 30 så är man ju inte jättesugen på att lägga ut 10 till och vänta så länge. Tur att du har 2st.Japp. Tråkigt att vänta så länge.
Servicen är billigare och snabbare än på min villeret, 15k grundservice och 9+mån för service...Kostade väl ungefär vad jag trodde men 7 mån, jisses. Där är anledningen till att jag knte köpt någon. Hittar man en aqualung eller liknande för 30 så är man ju inte jättesugen på att lägga ut 10 till och vänta så länge. Tur att du har 2st.
Sjukt cool klocka. Sjukt ocoolt att vänta så länge, är ju nästan en dealbreaker. Får man fråga hur gammal den är?Bumpar tråden med en wristshot på min BP FF concept 2000 som kom tillbaka från service efter ca 7 månader.
Det tog 1 månad att få offerten. Estimatet var 5 månader och de blev en månad försenade tyvärr... Tur att jag har 2stKostade väl ungefär vad jag trodde men 7 mån, jisses. Där är anledningen till att jag knte köpt någon. Hittar man en aqualung eller liknande för 30 så är man ju inte jättesugen på att lägga ut 10 till och vänta så länge. Tur att du har 2st.