Det är ju till och med borrade bandhorn. Ett gem i varje höl och lite tejp på bandhornen, kan ju inte gå fel.Jag är en fegis. Jag erkänner. Vågar inte försöka själv. Jag får gå förbi AD eller något så kanske de kan visa hur man gör![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju till och med borrade bandhorn. Ett gem i varje höl och lite tejp på bandhornen, kan ju inte gå fel.Jag är en fegis. Jag erkänner. Vågar inte försöka själv. Jag får gå förbi AD eller något så kanske de kan visa hur man gör![]()
Slapprövarna har ju återanvänt samma länk och samma boett. Jag har för övrigt inte beställt min på länk.Länken ser grym ut, punkt. Lite Concept 2000-vibbar. Passar den kanske man ska nypa @yonsson s länk och köpa en C2000, sjukt svag för dom om man bortser från typ PVD(?)tvåtonslänken.
Slapprövarna har ju återanvänt samma länk och samma boett. Jag har för övrigt inte beställt min på länk.
![]()
Länken är apful, klockan tävlar med Aquanaut om vilken klockmodell som är minst lämplig för länk.
Så du har kastat 20 papp rätt ner i papperskorgen.![]()
![]()
Haha. Är iofs enig i valnöten på länk. Fast den länken är ju helt blankpolerad, var det inte det du gnällde över att bp länken inte var
20k extra för fullsett är ju inte så farligt. Ref nr som slutar på 71 i stället för ditt massproducerade 52 är ju också nice![]()
![]()
![]()
Istället för att lägga 20 papp på en MilSpec-länk la jag igår 2,5 papp på en Leman-länk. Om den passar, vilket den borde så gjorde jag precis årets kap.
![]()
![]()
Jag chansar på att det är samma länk som till Concept 2000.![]()
Absolut! Köpte den mest för att kunna reta dig med att varje gång jag testar den skriva "fan vad ful länken är".20.000 eller 2.500, det är väll oavsett mycket pengar för något man tycker är apfult?![]()
Absolut! Köpte den mest för att kunna reta dig med att varje gång jag testar den skriva "fan vad ful länken är".![]()
Ok, logiskt! Men tror du missar poängen här - jag valde att köpa mil spec med länk för att jag gillar länken och önskar allt orginal!
![]()
![]()
Istället för att lägga 20 papp på en MilSpec-länk la jag igår 2,5 papp på en Leman-länk. Om den passar, vilket den borde så gjorde jag precis årets kap.
![]()
![]()
Jag chansar på att det är samma länk som till Concept 2000.![]()
Skämtar ju med dig. Vi kan väl säga så här. Jag tycker inte den är 20k snygg men för 2 papp är det ju en no brainer.Ok, logiskt! Men tror du missar poängen här - jag valde att köpa mil spec med länk för att jag gillar länken och önskar allt orginal!
Ja, länken lär ju inte bli svårsåld om det inte passar. I värsta fall får jag väl köpa en AquaLung för att komplettera länken.Annars får du sälja det till samma (kompis) pris till nån som faktiskt har en Leman klocka
Då lovar jag att varje gång jag postar en bild blir det en kommentar om hur ful den skulle vara på en FF!
Aqua Lung är bra grejer har spanat sedan i februari och inser att det är en svår fångad fisk dock. Riktigt trevlig på länkJa, länken lär ju inte bli svårsåld om det inte passar. I värsta fall får jag väl köpa en AquaLung för att komplettera länken.![]()
![]()
http://www.finetimepieces.com/blanc..._unique_2285F-1540-63_4235_finetimepieces.htm
Någon borde köpa detta kittet.![]()
Skämtar ju med dig. Vi kan väl säga så här. Jag tycker inte den är 20k snygg men för 2 papp är det ju en no brainer.
Den var ju typ gratis!!!!!!!Förstod det. Men fortfarande märkligt att först gnälla så mycket över utseendet och sen köpa.
Blir ingen fullständig recension utan oem länkDen var ju typ gratis!!!!!!!
Den är ju OEMBlir ingen fullständig recension utan oem länk![]()
Hehe sorry menade till MIL-SPEC. Men jag har noll koll så är det sagt!Den är ju OEM
Den var ju typ gratis!!!!!!!
Som jag förstått det ska det vara exakt samma länk fast den jag köpt har skruvar istället för hex, det är två olika generationer av samma länk.Hehe sorry menade till MIL-SPEC. Men jag har noll koll så är det sagt!
Jag skall hålla mig utanför för denna länk diskussion känner jagSom jag förstått det ska det vara exakt samma länk fast den jag köpt har skruvar istället för hex, det är två olika generationer av samma länk.
Men vi får se, det kanske kommer en påse ris istället.
Det där är fan en bra klocka.