Denna säljare på eBay:Vart hittar man en för 70 kr?
Bjöd 8usd för den.
Kom på ca en vecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna säljare på eBay:Vart hittar man en för 70 kr?
Nej det blev gw-m5610 istället. Är dock mycket nöjd och tycker den är betydligt finare i verkligheten än på bild. Om du köper den du länkade till får du dock gärna lägga upp en bildDenna har ju varit uppe i tråden tidigare, hur gick det @Fujoor , köpte du en?
Är ju grymt cool!
GW-M5610R 1JF (lånade bilder)
Alla nuvarande modeller för EU finns i alla fall här: http://www.g-shock.eu/se/klockor/viewall/#watches-classic
Jag såg en MTG 1000 på Step In, drottninggatan idag.Hej!
Jag är så sjuktsugen på en MTG 1000 S, men den verkar knte finnas här ännu? Stämmer det?
Hade ju varit väldigt bra att få testa den på handleden innan man lägger utså pass mycket pengar...
Om den inge kommer till Sverige, var anser ni är bästa och tryggastestället att handla ifrån?
Den borde gå att beställa en S1000.Hej!
Jag är så sjuktsugen på en MTG 1000 S, men den verkar knte finnas här ännu? Stämmer det?
Hade ju varit väldigt bra att få testa den på handleden innan man lägger utså pass mycket pengar...
Om den inge kommer till Sverige, var anser ni är bästa och tryggastestället att handla ifrån?
Så då kan man äntligen få va med i Casio klubben med <ILLUMINATOR> å allt!
Har även provat modellen 158 utan ILLUMINATOR som är tunnare och som du säger så känns mindre plastig. Även skärmen är krispigare, hade nog hellre haft den. Kvalitets känsla finns verkligen inte men den kostar ju typ inget heller, antar att man får vad man betalar för.Den är cool har haft en själv. Jag noterade dock att kvalitetskänslan var märkbart sämre på den modellen jämfört med min 3 år gamla utan iluminunatorn se bild. Var precis som om den var plasten var tunnare typ, märklig känsla men kul ändå.
Ja den där är riktigt cool. Kommer ihåg att det var nån forummedlem för något år sedan som sålde av (hela?) sin samling med fyrkantiga g-shocks. Om jag inte minns fel så var det bla den där modellen (ev den utan multiband) samt nån mörkblå med negativ display mfl. Har för mig att det var relativt svårsålt, och att han kanske låg lite för högt med priserna så annonsen låg kvar och bumpades länge.Satan va glad jag hade blivit om jag hade hittat denna i gott skick (till ett bra pris). Hittade icke multilbandsmodellen på WUS men den var tyvärr så sleten. Med lite tur så kommer det ut en nyutgåva?
Den är cool. Har sett den för 2500 på ebay. Den är läcker. Hade den varit i samma färger som den jag visade hade jag köpt denHar kommit fram till att den här nog ligger absolut högst på listan för mig just nu...
- Made in Japan
Review på WUS:
- En hyllning till den första G-Shockmodellen (DW-5000)
- Screwback
- DLC coated stainless steel case
- Solar
- Atomic
- Det ska enligt utsago vara en unik resinblandning i bandet som gör det påtagligt mjukare och bekvämare än standardbandet
- Tyngre än en vanlig 5600 (pga mer metall i konstruktionen), vilket ska ge den en härligt gedigen närvaro på handleden
http://forums.watchuseek.com/f105/review-psychology-casio-gw-5000-a-543392.html
Den är SÅ fet!Hej!
Jag gillar hur härligt insnöad du blivit.
Det är en sjukdom, jag kan inte hjälpa detJag gillar hur härligt insnöad du blivit.