• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Casiotråden

Erik1

Patek
2-Faktor
Ja. Jag kunde inte med att ha 3 :) 2 i taget känns mer sansat
Blir grymt det här, har grämt mig över att jag släppte iväg den jag vann här tidigare. Man ska inte sälja klockor som kostar mindre än tusenlappen, lika bra att ha de i lådan
2014-08-25-19-26-23-jpg.62600
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Blir grymt det här, har grämt mig över att jag släppte iväg den jag vann här tidigare. Man ska inte sälja klockor som kostar mindre än tusenlappen, lika bra att ha de i lådan
2014-08-25-19-26-23-jpg.62600
Jag tycker inte att det var ett dåligt beslut så du har gjort någon glad i alla fall ;)
Har följt med på alla mina löprundor utom en, enligt mig en av samlingens coolaste men sambon tycker inte riktigt likadant.
 

Räven

Cartier
Ny klocka, precis hämtad på posten :)

En smiley face AD-520. Min nya beater.

Jag älskar den. En tung pjäs, betydligt mer gedigen än jag väntat mig. Finishen är topp för den här typen av klocka och det skadar ju inte att den har lite guld-bling ;-). Dessutom är det mer funktioner i den digitala klockan än jag räknade med. Nu ställd på lokal tid samt Shanghai. Smutt för att komma ihåg och ringa innan de går hem från kontoret där.

image.jpeg
Grym! Grattis. Sportade en sån där under värnplikten på NB5 95/96.
 

Case

Panerai
Roligt! Själv hade jag en guldfärgad Citizen kronograf med blå sunburst, i ett slags blandning av bund och nato strap i nylon med en flärp som kunde täcka glaset. Det var komfirmationsklockan. Tror inte den överlevde. Först Livkompaniet sen Brigad PV på I1 95/96
 

Sorubim

Audemars
Dessa tre tillhör samma serie "Military green". Jag har också sett namnet "Army green". Har för mig att det var nån fler modell i serien också (mudman?), men jag kanske minns fel o_O. Hur som helst så är det ju en lyckad färgsättning. Samtliga modeller kom i två versioner, en med och en utan multiband...
G-Shock-Solar-Military-Green.jpg
 

Svartsand

Breitling
Insåg det uppenbara behovet av att ha tillgång till en g-shock efter att läst här. Beställde den som hade det mesta, tyvärr täckte armarna inte till så den fick åka på retur. Letar nu efter den näst mest ultimata 5600 modellen eftersom kg-3 inte går att få tag i
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    84.4 KB · Visningar: 80
Topp