Blir grymt det här, har grämt mig över att jag släppte iväg den jag vann här tidigare. Man ska inte sälja klockor som kostar mindre än tusenlappen, lika bra att ha de i lådanJa. Jag kunde inte med att ha 3 2 i taget känns mer sansat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir grymt det här, har grämt mig över att jag släppte iväg den jag vann här tidigare. Man ska inte sälja klockor som kostar mindre än tusenlappen, lika bra att ha de i lådanJa. Jag kunde inte med att ha 3 2 i taget känns mer sansat
Så du fick tag på en? Gratulerar! Attans cool.Nykomlingen. Lite dålig bild såhär på kvällen. Får ta en ny i dagsljus.
Ren tur. En kille på WUS. Åkte inte ens på frakt. Bra dagSå du fick tag på en? Gratulerar! Attans cool.
Jag tycker inte att det var ett dåligt beslut så du har gjort någon glad i alla fallBlir grymt det här, har grämt mig över att jag släppte iväg den jag vann här tidigare. Man ska inte sälja klockor som kostar mindre än tusenlappen, lika bra att ha de i lådan
Grym! Grattis. Sportade en sån där under värnplikten på NB5 95/96.Ny klocka, precis hämtad på posten
En smiley face AD-520. Min nya beater.
Jag älskar den. En tung pjäs, betydligt mer gedigen än jag väntat mig. Finishen är topp för den här typen av klocka och det skadar ju inte att den har lite guld-bling ;-). Dessutom är det mer funktioner i den digitala klockan än jag räknade med. Nu ställd på lokal tid samt Shanghai. Smutt för att komma ihåg och ringa innan de går hem från kontoret där.
Nykomlingen. Lite dålig bild såhär på kvällen. Får ta en ny i dagsljus.
Jag gillar dom här militära 4-stjärnors versionerna. Dom känns lite mer badass!Grattis, riktigt fet var den! Attans nu vart man genast sugen att komplettera samlingen
Fan va häftig den är! Vill ha!Här kommer en bättre bild
G-5600 KG3 heter denna, den är solladdad men har inte multiband. Det finns även en som har multiband 6 (alltså radiosynk) som heter GW-M5610KG-3JF. Bägge två tyvärr något svåra att hittaFan va häftig den är! Vill ha!
Vad heter den modellen?
Okej, tackar så mycket! Får kolla upp dessa tvåG-5600 KG3 heter denna, den är solladdad men har inte multiband. Det finns även en som har multiband 6 (alltså radiosynk) som heter GW-M5610KG-3JF. Bägge två tyvärr något svåra att hitta
Lycka till! Finns nån på ebay men den säljs ganska dyrt. De 4 stjärnorna skall tydligen stå för att det är nån slags military edition (tror jag).Okej, tackar så mycket! Får kolla upp dessa två
For reals? Har svårt att tro att den är in stock. Den tog ju slut för flera år sedan.Hittade G-5600 kg3 modellen på http://www.skywatches.com.sg/reviews/casio-g-shock-tough-solar-watch-g-5600kg-3-g5600kg.htm för ca 860 kr så tillkomer väl tull och moms på det.
Jo nu när du säger det så verkar den inte gå att köpa nä...var lite snabb där..suck!For reals? Har svårt att tro att den är in stock. Den tog ju slut för flera år sedan.
EDIT: söker du på den står det out of stock.
Tror ebay och watchrecon är dina bästa chanser.Jo nu när du säger det så verkar den inte gå att köpa nä...var lite snabb där..suck!
Vilket rymdskepp! Tuff!Äntligen!
Nu får jag spamma här också
Nyinkommen Protein, första intrycket är bara positivt...
Kool! Den kommer få heta Protein hädanefterÄntligen!
Nu får jag spamma här också
Nyinkommen Protein, första intrycket är bara positivt...
Kool! Den kommer få heta Protein hädanefter
Den är ju rätt bulkig... HeheVilket rymdskepp! Tuff!
Snygg felskrivning också
Riktigt nice, vilken referens är det på den?Jag kanske är tråkig men det får bli en till bild på denna
Skrev det några rader upp då någon annan frågadeRiktigt nice, vilken referens är det på den?
Sorry, missade det. Synd att de är svåra att få tag i!Skrev det några rader upp då någon annan frågade
Verkligen. Tycker färgkombinationen är fantastiskSorry, missade det. Synd att de är svåra att få tag i!