Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg!Suktat länge efter en Casio Fishing Gear. Idag fick jag napp! AMW-700 (dock inte originallänk).
Snodde länken till min Tiffany terror.
Lyxkänsla som inte kostar skjortan
Cool liten klocka.
Jättekul reissue. Men den kunde vara liiite större tycker jag.Snyggt! Roligt släpp från Casio
Jättekul reissue. Men den kunde vara liiite större tycker jag.
Den är en reissue av AE-20W/AE-200 Twin Graph från 80-talet.Jasså, visste inte att det var en reissue! Min initiala tanke var att storleken var perfekt då den borde vara ganska lik F-91W
Får svänga förbi några återförsäljare i sommar och försöka se en i verkligheten.
Kommande A1100 serien. Ser bra ut!
Tror inte det. Samma modul som A100WE.Hoppas dom har 24 timmars visning
Tror inte det. Samma modul som A100WE.
Casio to release 'Casio Watch Ring Collection' capsule toys - G-Central G-Shock Fan Site
On July 19 in Japan, Casio is releasing the "Casio Watch Ring Collection" in partnership with toymaker Stasto Stand Stones. The pieces, to be soldwww.g-central.com