Sorubim
Guld
Letar nu efter den näst mest ultimata 5600 modellen eftersom kg-3 inte går att få tag i
Den ultimata? Kolla post #292 i tråden.
Direktlänk: https://klocksnack.se/threads/officiella-casiotråden.39506/page-10#post-1134416
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Letar nu efter den näst mest ultimata 5600 modellen eftersom kg-3 inte går att få tag i
Gw 5000 alltså? Den var nära, men har tyvärr inte den mer svårlästa inverterade tavlan. Jag är ju såklart inte ute efter att veta hur mycket klockan är i första handDen ultimata? Kolla post #292 i tråden.
Direktlänk: https://klocksnack.se/threads/officiella-casiotråden.39506/page-10#post-1134416
Gw 5000 alltså? Den var nära, men har tyvärr inte den mer svårlästa inverterade tavlan. Jag är ju såklart inte ute efter att veta hur mycket klockan är i första hand
Perfekt! Det räcker för att inse att man skulle åkt för några minuter sedan. Blått lyse, vilket nummer på modell? Lutar åt den militäriska svarta mest.
Med bakgrundslyset intryckt har du 3 sekunder på dig att läsa av den inverterade tavlan.
Haha precis! Jag kör en W5600-bb, vilket är så svart det kan bli. Ovärdeligt under stealth-missions med det lokala SEALS teamet. Mindre bra när man ska kolla klockan på kvällen, och inte ens hittar vart den är.Perfekt! Det räcker för att inse att man skulle åkt för några minuter sedan. Blått lyse, vilket nummer på modell? Lutar åt den militäriska svarta mest.
Investerade displayen är ju snygg alltså!Stör mig på att det fastnar så mkt damm på bilderna. Annars blev den ganska fin.
Snyggaste 5600 IMOInvesterade displayen är ju snygg alltså!
Snygg! Vad är det för ref på den där?Ligger på laddning...
PRW-6000-1Snygg! Vad är det för ref på den där?
Den blå har ju samma design/detaljer, är den något att ha?Stör mig på att det fastnar så mkt damm på bilderna. Annars blev den ganska fin.
Jag tycker båda den blåa och den orange med svart negativ display är fina. Sen om du gillar dom är väl upp till dig. Den har ju multiband 6+tough solar dessutomDen blå har ju samma design/detaljer, är den något att ha?
Lite sugen på den. Redan beställt en DW5600BB efter blivit lite biten av alla bilder
Jag hoppas det! Hittade ingen grön så jag beställde den där blå från Japan. Bloggar upp en bildkavalkad om det dyker upp nån leverans det vill sägaDen blå har ju samma design/detaljer, är den något att ha?
Lite sugen på den. Redan beställt en DW5600BB efter blivit lite biten av alla bilder
Fan va bra, tack! Tycker den ser ljusblå ut på vissa och mörk på andra. Spänd på o se hur det ser utJag hoppas det! Hittade ingen grön så jag beställde den där blå från Japan. Bloggar upp en bildkavalkad om det dyker upp nån leverans det vill säga
Skön design på den där. "CASIOTRON" låter så härligt sci-fi! . Tänds en plupp upptill på displayen för var 10e sekund som passerar?
Casio Casiotron anlände idag. Från Casios första modellserie, världens första digitala automatiska kalenderklocka.
Ingen aning, köpte den enbart för det historiskt signifikanta värdet. Det återstår att se om jag orkar ställa tiden korrekt.Tänds en plupp upptill på displayen för var 10e sekund som passerar?
Är det verkligen meningen att adjust knappen ska sitta längre in än de andra? Min sitter så tight att jag bara kommer åt den om jag tar av klocka .
Vafan, du är allvarlig nu?A, du får spara ut nageln på pekfingret
Jag har fått officiellt uttalande av Casio på den frågan så allt är som det ska.
Vafan, du är allvarlig nu?
För att nolla stoppuret måste jag exempelvis då ta av mig klocka
Vad har du för mått på handleden? Jag misstänker nämligen att Rangeman inte skulle funka på min - 16.5 cm.Insåg det uppenbara behovet av att ha tillgång till en g-shock efter att läst här. Beställde den som hade det mesta, tyvärr täckte armarna inte till så den fick åka på retur. Letar nu efter den näst mest ultimata 5600 modellen eftersom kg-3 inte går att få tag i