Sorubim
Guld
Nytt på armen, Edifice EQB-500. Tror jag eventuellt behöver justera länken lite.
Cool! Ser riktigt crisp ut i detaljerna. Gillar indexmarkeringarna och skarpt gula detaljer. Vad visar den lilla "P | A" indikatorn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt på armen, Edifice EQB-500. Tror jag eventuellt behöver justera länken lite.
Cool! Ser riktigt crisp ut i detaljerna. Gillar indexmarkeringarna och skarpt gula detaljer. Vad visar den lilla "P | A" indikatorn?
Ingen aning (om A/P). Bra djup i tavlan och "lagom" med färg. Det kommer en recension om några dagar. Slänger in en länk här då. Har lite att utforska.Den var läcker, vad kan den göra, tankar om den, recension på G?
AM/PM kanske?Cool! Ser riktigt crisp ut i detaljerna. Gillar indexmarkeringarna och skarpt gula detaljer. Vad visar den lilla "P | A" indikatorn?
Yupp. Tror också det är en 24-timmarsvisare.AM/PM kanske?
Brukar alltid ha ett par Frogman i samlingen, har ingen för tillfället. Tycker att grodorna är coolast, det här var mina senaste. Måste köpa nya!
J
Det slog mig att vi inte har någon officiell Casiotråd.
G-Shocktråden har ju gått varm, men den vill man ju inte kladda ner med massa andra modeller. Tänkte därför att det vore roligt att samla allt, även G-Shocksnacket under samma "tak".
Grymt bra initiativ![emoji184]
Sketsnygg. Integrerade länkar är mumma!Idag kom den 1200kr med frakt från uk.
Galet nöjd !
Obligatorisk wristshot:
Tänkte bara dela denna recensionen utifall att någon inte läst den. AZFinetime skriver nog världens bästa recensioner. Sjuk klocka, måste ha, någon gång.
http://www.azfinetime.com/azft/blog/casio-gshock-mrg-gps-hybrid-wave-ceptor-mrgg1000b1a/
Såklart, men de gör väldigt grundliga recensioner med massa rolig fakta som oftast bara är tillgänglig om man träffat tillverkaren. Sådant nörderi uppskattar jag. Och de tar oftast bra bilder dessutom. Ja, det finns en nysläppt sjukt limiterad i något superdupermaterial. Minns inte vad modellen heter, men det släpptes på Basel 2015.Grym klocka. Tungt pris.
De är ju återförsäljare som gör reklam för sin egen produkt så inte jätteobjektiva "recensioner", men fina bilder och utförlig beskrivning.
Jag blir sugen. Finns det någon limited edition med samma funktionalitet?
Hittade den john b
100 exemplar $6000.
http://www.azfinetime.com/azft/blog/prebasel-casio-gshock-mrg-baselworld-special-mrgg1000rt/
Var nära på att klicka hem en MT-G igår tills jag märkte att de är större än MR-G. Får omgruppera tills pengarna finns. Tycker de är ascoola! Zaratzupolerat och DLC samt hårdhetsbehandlat titan. Det blir ju liksom inte coolare!Tackar! Lätt värt priset!