Fyller det röd/blåa någon funktion?Den här köpte jag för några år sen. Jag gissar att ni tycker den är värsta plottriga töntklockan men jag gillar den och Redbull-racing-temat!
Heter EF550RBSP och finns i svart också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fyller det röd/blåa någon funktion?Den här köpte jag för några år sen. Jag gissar att ni tycker den är värsta plottriga töntklockan men jag gillar den och Redbull-racing-temat!
Heter EF550RBSP och finns i svart också.
Cool! Klart du ska trycktesta! Packningar finns säkert på ebay eller CousinsUK.
Michael Mann-filter ger rätt vibbar åt MR G. Det går att spara bl.a passnummer och blodgrupp, det ni. Är det värt och trycktesta? Var hittar man packningar o dyl, några tips?
Cool! Klart du ska trycktesta! Packningar finns säkert på ebay eller CousinsUK.
Fyller det röd/blåa någon funktion?
Grym! Din fruga måste vara riktigt cool som köper en sådan.Denna kom med posten idag:
Tyvärr är det frugans...
Hon är cool.Grym! Din fruga måste vara riktigt cool som köper en sådan.
Kan man få ett utlåtande? (Om klockan).
Citerar in informationen i denna tråd också....det kommer även versioner med "multi band 6" radiosynk:
http://www.g-central.com/g-steel-gst-w100d-and-gst-w110d-with-multi-band-6/
Det är i alla fall tydligt att man är coolare med Casion på handleden.Angående MTGn @Sumo
Känns självklart att man valt den framför en IWC!
Helt klart! Mr-G var också väldigt balla, nästa nya klocka som jag köper bör bli en stål-shock!Det är i alla fall tydligt att man är coolare med Casion på handleden.
Vi måste väl ändå ha en länk till deras Oceanus kollektion. Riktigt fina modeller.
http://oceanus.casio.jp/collection/
Gillar denna ljusblå skarpt.
Mycket bra! Gillar den vita dykarn också.DW-6900WW-7
GX56-1A
SGW100B-3V
MTD-1054-7A
ABX-53, har hängt me sen 90-talet. Databank och världskarta, värsta coolt (då iaf. ) Tyvärr har bandet torkat och gått av å batteriet är dött.
De har precis lanserats även i USA, så förhoppningsvis kommer de snart hit också. Såg att klockia har MTG/MRG på sin hemsida, så det är nog bara en tidsfråga.this one. skulle gärna vilja ha. men oceanus säljs bara i japan va?
Av någon anledning gillar jag casio skarpt. trots att deras G-shocks är rätt vulgo vill jag ha en!
Har en pro trek 3000, som är grym och har användbara funktioner.