Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den borde redan släppts inom EU? Sverige verkar ligga lite efter. Alla nya modeller jag sett från i år verkar redan släppts om man kollar instagram.Nån som har koll på när/om nya Gulfmastern kommer hit?
En googling ger mig bara resultat på artiklar om den + Casios officiella sida och amerikanska amazon och rakuten.Den borde redan släppts inom EU? Sverige verkar ligga lite efter. Alla nya modeller jag sett från i år verkar redan släppts om man kollar instagram.
Jag vet inte, hittar ingen info. Det enda jag vet är att de nya stål-G-Shockarna är släppta nu. Trodde alla nya skulle släppas ungefär samtidigt.En googling ger mig bara resultat på artiklar om den + Casios officiella sida och amerikanska amazon och rakuten.
Det är alltså GN-1000 och inte GWN-1000 jag menar.
Ännu billigare på mywatcheshub.com... Omkring 2400-2600. Vad tror folket? Creationwatches eller mywatcheshub? Är det mer värt att köpa från creation trots det högre priset i hänseende till säkerhet/service eller liknande, eller borde jag slå till på billigaste? Aldrig handlat från nån av dom.Det var inget dumt pris alls på GWN-1000 på creationwatches.
http://www.creationwatches.com/prod...igital-200m-gwn-1000f-2a-mens-watch-7107.html
http://www.creationwatches.com/prod...igital-200m-gwn-1000e-8a-mens-watch-7106.html
Hur pass lätt blir vita G-Shock missfärgade?
På ingång idag? Gillar den blåa lite också faktiskt, men jag har ju en sne bild gällande svarta klockor
Boom schackalack, kom igen nu brevbäraren!
Tycker dessa är så ruggigt coola.
Hoppas den kommer idag men man vet ju aldrig. Tycker alla färger utom den i fakeguld är rätt snygga faktiskt. Helt i stål och den med röda accenter är dock mina favoriter.På ingång idag? Gillar den blåa lite också faktiskt, men jag har ju en sne bild gällande svarta klockor
Den röda var cool men jag hade nog fegat ur som vanligt och köpt en svart.Testade en Rangeman idag, gillar den skarpt:
Men tycker nog att Men In Resque-serien är något coolare:
Vad tycker ni? Går den röda att få tag på utan att beställa från Japan? Är den coolare?
Testade en Rangeman idag, gillar den skarpt:
Men tycker nog att Men In Resque-serien är något coolare:
Vad tycker ni? Går den röda att få tag på utan att beställa från Japan? Är den coolare?
Denna hade nog vart mitt val. Riktigt niceGrön med negativ display är grym...
Casios första klockmodell någonsin (släpptes 1974) och den första digitala klockan med kalenderfunktion vilken automatiskt korrigerade längden på månaderna (evighetskalender).Bryter av lite med en tillbakablick. Här ser ni Casios första lcd-ur från 1974. Casio Casiotron 02-504 !
Casios första klockmodell någonsin (släpptes 1974) och den första digitala klockan med kalenderfunktion vilken automatiskt korrigerade längden på månaderna (evighetskalender).
Asnice!