Sorubim
Guld
Ser en märklig grej på min bild nu att digitala sekunderna och sekundvisaren inte är synk men när jag tittar på den såhär med blotta ögat så är dom det. Konstigt.
På denna bild är dom i synk i alla fall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser en märklig grej på min bild nu att digitala sekunderna och sekundvisaren inte är synk men när jag tittar på den såhär med blotta ögat så är dom det. Konstigt.
På denna bild är dom i synk i alla fall
![]()
Här snackar vi patina. Hittade artikeln på nätet också, om någon vill läsa mer: http://www.hd.se/2016-05-09/inte-bara-fisk-i-natenVisst blir man glad när sånt här finns med i dagens tidning.
![]()
Casio levererar.
Grym samling. Får Frogmannen någon handledstid?Dubbelposts, För korta underarmar![]()
![]()
Tackar de får den flippar en hel del men ligger på ca 12-14 klockor dessvärre har ju veckan bara 7 dagar . Sedan har jag sånt jobb som jag helst kör samma ur så kan ibland växla mellan två ur på en helgdagGrym samling. Får Frogmannen någon handledstid?
Hehe, jag känner igen mig i det.Tackar de får den flippar en hel del men ligger på ca 12-14 klockor dessvärre har ju veckan bara 7 dagar . Sedan har jag sånt jobb som jag helst kör samma ur så kan ibland växla mellan två ur på en helgdag![]()
Grymt där! CasiotokDubbelposts, För korta underarmar![]()
![]()
Kul att den anlände till slut! Bra val, en riktig kanonmodell det där.Trodde denna var lost forever. Men Postnord levererade överraskande nog i dag. Blev jätteglad.
![]()
![]()
En GW-M5610BC.
Sjukt skön!
Ser ut att vara W-755 , såg nyss att det ligger en på K&S. Ping @Chambre Noire .Här snackar vi patina. Hittade artikeln på nätet också, om någon vill läsa mer: http://www.hd.se/2016-05-09/inte-bara-fisk-i-naten
Ref på den?
![]()
Hur upplever du länken?Trodde denna var lost forever. Men Postnord levererade överraskande nog i dag. Blev jätteglad.
![]()
![]()
En GW-M5610BC.
Sjukt skön!
Grymt som fan har fått upp ögonen för camo!Och så det obligatoriska....![]()
Riktigt bra! Följsam och lätt. Bra med microjustering i spännet. Snygg skulle jag tom säga.Hur upplever du länken?
Vill se den på fredag.Riktigt bra! Följsam och lätt. Bra med microjustering i spännet. Snygg skulle jag tom säga.
Sorry.Vill se den på fredag.![]()
Trodde denna var lost forever. Men Postnord levererade överraskande nog i dag. Blev jätteglad.
![]()
![]()
En GW-M5610BC.
Sjukt skön!