Kanadicken
Silver
I find one on rakutan when I Google 5600a foxfireNågon som kan tipsa om vart jag kan hitta en 5600a med foxfire texten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I find one on rakutan when I Google 5600a foxfireNågon som kan tipsa om vart jag kan hitta en 5600a med foxfire texten?
Vad menas med foxfire och varför står det skrivet i displayen?Någon som kan tipsa om vart jag kan hitta en 5600a med foxfire texten?
Hittade detta på http://mygshock.com/wiki/Trivia#Why_do_some_G-Shocks_have_.22Fox_Fire.22_printed_on_them.3FVad menas med foxfire och varför står det skrivet i displayen?
Tack för tipset. Såg att det fanns både på rakuten och japanska amazon. Verkar vara någon form av homage till äldre modeller och kostar således lite extra. Känns lite bökigt att beställa från rakuten bara för en extra rad text.I find one on rakutan when I Google 5600a foxfire
Put a buy announce up on watchuseek maybe? Would be a cool watch if you find one, the right kind of geekyTack för tipset. Såg att det fanns både på rakuten och japanska amazon. Verkar vara någon form av homage till äldre modeller och kostar således lite extra. Känns lite bökigt att beställa från rakuten bara för en extra rad text.
Någon som vet när dom slutade att ha fox fire på jdm modellerna?
Vet inte om det är av intresse, inte heller om man kan få den billigare någon annanstans. Men tänkte endå tipsa att Caliroots har Baby-G
BA-120LP-1AER till 750 kr.
https://m.caliroots.se/tjej/s/48/12?orderBy=Price
Riktigt bra! Ser gärna fler bilder.Supernöjd med min Frogman-mod. Fick en ny mörkblå shroud (istället för ljusgrå) som matchade bandet mycket bättre.
Riktigt bra! Ser gärna fler bilder.
Var köpte du den lösa shrouden och vad gick den på?
Ingen?Hej
Jag är helt ny här. Googlade och hittade hit då jag har en fråga kring denna Edifice EF-500D-7AVEF. Finns det en minsta möjlighet att den är äkta när:
E-tecknet på kronan saknas
100 m water resist men inte skruvkrona
Väger 128 g när den borde väga 138 enligt Google
Den här stickan följde med för att kontrollera äkthet på det blåa på baksidan. Går det att lita på?
Vet att det det är en svår fråga, men är det nån som vet om Casio har en generalagent man kan fråga. Hittar inget på Google mer än nåt om e-musik. Tack på förhand.
Kul att den där också hamnade hos oss nördar här på forumet. Såg att den låg på tratten, men var inte med och budade på den.Då får man hoppas att ett batteri väcker upp detta nyförvärv från de döda. PRT-30.
Rätt Cool. alti och barometer? Även termometer förmodar jag? Ingen kompass? det är ju först nyligen dom har lyckats få ner storlekarna. Hur stor är en sådan där?Då får man hoppas att ett batteri väcker upp detta nyförvärv från de döda. PRT-30.
Den gör sig riktigt bra på gummi! Nåt som tål att undersökas...Steel shock i Stockholm!
Det är väl få som slår Mudmaster. Sen har du ju GPS-dinkorna också.Vilken/vilka förresten de mest avancerade casiodinkorna sett till funktioner och teknologi idag? En inte helt oviktig fråga!
Det är väl få som slår Mudmaster. Sen har du ju GPS-dinkorna också.
Coolt! Väldigt mycket "Fallout" över den där!Min nya PRT-30 kickade snällt igång med ett nytt batteri. Återstår att se hur givarna funkar.