Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, snyggt foto! Cool klocka!Dubbelpostar ikväll, tycker denna blev så snygg!
Den gör sig riktigt bra på gummi! Nåt som tål att undersökas...
Den borde ha haft en Geiger-mätare också...Coolt! Väldigt mycket "Fallout" över den där!
Är det casios svar på yachtmaster? Klart mer prisvärd!Då har den också landat. En Yacht Timer AW-300 (389). Det kanske kan vara värt att beställa ett original-strap till den?
Då har den också landat. En Yacht Timer AW-300 (389). Det kanske kan vara värt att beställa ett original-strap till den?
Tror att det endast är F91 som har den funktionen. Jag har en falsk F91 hemma som utmärker sig på flera sätt, bl.a. har den en slags discobelysning och all text saknas på baksidan.Idag kom den från Kina!
Visar inte CASIO när man håller in den högra knappen. Falsk?
Pris ca 140sekTror att det endast är F91 som har den funktionen. Jag har en falsk F91 hemma som utmärker sig på flera sätt, bl.a. har den en slags discobelysning och all text saknas på baksidan.
Vad är det där för modell? Står det något på baksidan? Prislappen borde säga en hel del också, min fejkcasio kostade 12 kr.
Det funkar på min A158W också.Tror att det endast är F91 som har den funktionen. Jag har en falsk F91 hemma som utmärker sig på flera sätt, bl.a. har den en slags discobelysning och all text saknas på baksidan.
Vad är det där för modell? Står det något på baksidan? Prislappen borde säga en hel del också, min fejkcasio kostade 12 kr.
Det funkar på min A158W också, så inte bara å F91.Tror att det endast är F91 som har den funktionen. Jag har en falsk F91 hemma som utmärker sig på flera sätt, bl.a. har den en slags discobelysning och all text saknas på baksidan.
Man har lärt sig något nytt idag!Det funkar på min A158W också.
Det funkar på min A158W också, så inte bara å F91.
Hur många är det i serien? Bara kingen kvar eller?Fick min tredje kg3:a idag GR7900
Riktigt nöjd med min trippel
Har precis gjort en paketöppning med skön 80-tals nostalgi - A168WG-9WDF.
Japp bara kingen med, men vet inte om jag ska jaga tag i en, den e löjligt storHur många är det i serien? Bara kingen kvar eller?
Har aldrig förstått mig på kingen. Ingen utökad funktionalitet trots storleken?Japp bara kingen med, men vet inte om jag ska jaga tag i en, den e löjligt stor
Gr: en sitter dock bättre på armen än g6900:an trots storleken
Nej, ingen favorit hos mej , coolt att haft alla baraHar aldrig förstått mig på kingen. Ingen utökad funktionalitet trots storleken?